jag skulle gärna vilja ha ett gratis inspelnings program. jag vill bara spela in några lätta saker så inget avanserat tack.
OBS! 10 FM till den som ger mig första bästa program!!
jag skulle gärna vilja ha ett gratis inspelnings program. jag vill bara spela in några lätta saker så inget avanserat tack.
OBS! 10 FM till den som ger mig första bästa program!!
hrmm du kunde ju alltid ladda hem fraps gratis faktiskt :) googla på det och ge mig 10fm!
jag fattade inte hur man använde den
10 FM? www.JUSTFUCKINGGOOGLEIT.com
↗ till inläggetjag har ju f*n googlat i år och dar.10 FM? www.JUSTFUCKINGGOOGLEIT.com
jag ska spela in ett ljud från en film
↗ till inlägget↗ till inläggetjag har ju f*n googlat i år och dar.10 FM? www.JUSTFUCKINGGOOGLEIT.com
Om du nu googlat så j*vla mkt så måste du väl ha hittat nåt? Eller du kanske inte vet hur man söker på rätt sätt? :P <_<
Du måste söka på det du vill ha förstår du ;) :P Prova att söka på "Video Audio Splitter" på google.... *host* N00B *host* :o
↗ till inläggetKonsitgt jag gjorde en google sökning och jag fick ett bra inspelnings program... testa.↗ till inläggetjag har ju f*n googlat i år och dar.10 FM? www.JUSTFUCKINGGOOGLEIT.com
audacity, är bra och avancerat. Jag använder det själv.
Använd windows egna :bah:
↗ till inläggetwindows egna.. har den en egen!?Använd windows egna :bah:
asså jag ska spela in ett video klipp. ljudet från klippet
hur använder man audacity?
Windows movie maker gör allt du säger..... Den kan dela upp ljudet från en film..
Allt du behöver finns redan på din dator förhoppningsvis
↗ till inlägget↗ till inläggetwindows egna.. har den en egen!?Använd windows egna :bah:
asså jag ska spela in ett video klipp. ljudet från klippet
hur använder man audacity?
Tryck "rec" spela in tryck sedan "stop" och "play".
Svårt är det inte!
andersffs vinner 10 fm (det funkade!) grattis
↗ till inläggetandersffs vinner 10 fm (det funkade!) grattis
Tackar ;D. Det programmet är riktigt bra!
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in