Ja som rubriken säger vad tycker ni om den nya friends chatten i steam? själv tycker jag den e sämst =/
Nya Steam Friends
har dom ändrat friends?det ska jag kolla.
man kan inte öppna friend list in game som förut thats sucks men att man kan ha en bild duger väl..
↗ till inläggetman kan inte öppna friend list in game som förut thats sucks men att man kan ha en bild duger väl..
Vad pratar du om? :huh:
Det är ju bara trycka på Shift + Tab in game så kommer det nya tillägget för steam till spel upp! :D
Ja tycker det är en häftig funktion och en häftig design, ja använder ändå inte friends så bryr mig inte.
Jag tycker det blev ganska snyggt
Tog ett tag att vänja sig, gillade nog mer den förra - Jag gillar enkla saker. Men som sagt, jag gillade inte fuska.se's nya layout i början heller :)
mjo det är härlig design ja :P fast man ´har inte vant sig riktigt
POSITIVT:
Snygg design
Kan ha bild på sig
NEGATIVT
Du kan inte smyga o kolla statsen :P
Öppna friends på samma sätt som förut
Mycket Tyska
Själv läser jag tyska men har inte lärt mig hela ordlistan :P
↗ till inläggetmjo det är härlig design ja :P fast man ´har inte vant sig riktigt
POSITIVT:
Snygg design
Kan ha bild på sig
NEGATIVT
Mycket Tyska
Hahaha.. Jo, stör mig själv lite på tyskan ^^ Gillade förra friends mycket mer än det nya iallafall.
↗ till inläggetmjo det är härlig design ja :P fast man ´har inte vant sig riktigt
POSITIVT:
Snygg design
Kan ha bild på sig
NEGATIVT
Mycket Tyska
Du kan ju dock ändra vilken knapp som ska aktivera friends funktionen i Settings.
↗ till inläggetja .. jag har också hört att man kan ändra så den inte funkar in game så men tabben och de:P↗ till inläggetmjo det är härlig design ja :P fast man ´har inte vant sig riktigt
POSITIVT:
Snygg design
Kan ha bild på sig
NEGATIVT
Mycket Tyska
Du kan ju dock ändra vilken knapp som ska aktivera friends funktionen i Settings.
Det är mkt snyggare än förut iafa ;D
Men det här med tyskan ni snackar om, vart ska de finnas? :P
Har inte sett något av det, har dock inte kolla igenom så mkt på de nya men :P
Den är cool och så. :rolleyes:
den nya är mkt jobbigare. för när man spelar och nån börjar spela nånting så hoppar en ruta upp och täcker halva skärmen typ:P. nu är det en wanna-be xfire sak ju... fast sämre...
den äger ^^, rutan är bra, kaske xfire copy, men det funkar bra, tar typ 1/30 av skärmen bara ^^
Det funkar inte att trycka på shift+tab för mig <_< men istället bra att man kan ha bild :D
Det har blivit nåt lustigt med mitt. Jag har ändrat steam till svenska men friends e på tyska.
tycker det har blivit mycket bättre, nu kan man ju snacka med mick in game och sånt ^^
Dåligt, man kan ju som sagt inte ta in den in game, man måste switcha vilket är väldigt jobbigt.
Om man ändrar till Svenska blir nästan allt på steam Tyskt för mig så ja får ha engelska.:( Aja rätt bra på engelska så de gör inge.