💬
Logga in
Fuska.se

Halo 4

113 svar · startad

Som jag sett, så dör han inte, han lägs ner i en "frysbox", Så att han kan återupplivas någon gång

Undrar hur det halo kommer se ut då :)?

Nivå 0 · Nykomling

varför tror alla det är en frysbox det är ju karbonit

26 Oct 2007
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Jag tror att dom har kollat lite mycket på "alien", dom gör det i den filmen.

27 Oct 2007
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

ok :lol: har också sett den

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

ok :lol: har också sett den

Den kommer idag eller imorgon på TV6 :)
8 Nov 2007
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Men master chief dör ju i halo 3....någonting måste ju hända...han kan ju inte bara dö...man vill ju se hans ansikte åxå ju...aaarhg..blev asförbannad när han dog :( <_<

Du borde inte spoila sådär.. Även om du har fel. Klara sista banan, vänta till eftertexterna är klara, sen får du reda på vad som hände.

VÄNTA TILLS " credits " är klara då får du se vad som händer ;) Lovar dig och alla andra ATT DET MÅSTE KOMMA "HALO" 4 !

9 Nov 2007

Nej, eftersom han läggs i en kapsel så är 3an nog sista med master chief

, men inte sista halo..

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling

Sluta använda Spoiler Tagsen, det är inget nytt.

Tror också det kommer ett Halo 4, som några sa så kanske det var slutet på Halo Trilogin men det sista man såg på filmerna var inte en ny Halo ring, utan en planet.

Och sen så dog inte Masterchief som så många andra trodde utan han läger sig i dvala. Han säger också till Cortana: Wake me up when im needed. Så när planet landat kommer nog Masterchief väckas upp, kanske få möta lite nya varelser.

Jag tror det kommer ett Halo 4, men knappast med namnet "Halo 4".

Sen ser vi ju fram imot mot Halo Wars med men det skulle ju släppts för 1 vecka sen men nu tror jag det är 4:e gången de skjuter upp spelets realese datum. Tråkigt.

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling

Vaddå sluta använda spoiler tagsen? Hur vet du att det inte kommer nån ny hit som inte har kört Halo eller nån som inte köpte det på release dagen? De vill nog inte komma hit och se slutet.

10 Nov 2007
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Vaddå sluta använda spoiler tagsen? Hur vet du att det inte kommer nån ny hit som inte har kört Halo eller nån som inte köpte det på release dagen? De vill nog inte komma hit och se slutet.

De ovanför mig,

Vad menar du med: Hur vet du att det inte kommer nån ny hit som inte har kört Halo eller nån som inte köpte det på release dagen?

Jag förstod inte det dära, jag sa ju att kommer förmodligen ett Halo 4, så vad är problemet? Eller menar du det jag sa om Halo Wars.

11 Nov 2007
Nivå 0 · Nykomling

Om man kommer hit och inte klarat Halo så vill man nog inte att du säger att man inte ska använda spoiler taggar så de som inte har klarat Halo inte kan läsa nån tråd eftersom de är rädda att nån avslöjar slutet

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Om man kommer hit och inte klarat Halo så vill man nog inte att du säger att man inte ska använda spoiler taggar så de som inte har klarat Halo inte kan läsa nån tråd eftersom de är rädda att nån avslöjar slutet

Hur många håller sig ifrån att kolla tror du? Detsutom har 2-3 stycken haft fel. men ja...

15 Nov 2007
Nivå 0 · Nykomling

Först var det menat att Halo 3 skulle komma ut i Mars 2007

visste väl att du skulle kolla här

Senast ändrad:

20 Nov 2007
Nivå 0 · Nykomling

Han dör inte. Har du klarat Legendery än. För det finns en "secret ending" i slutet

Senast ändrad:

21 Nov 2007
Nivå 0 · Nykomling

Hoppas det kommer "Halo Online" eller varför inte Halo RPG, Halo Lego (tror jag kommer), Halo Ultimate Fighter och lite Halo Hero skulle sitta fint. Även ett Halo Arcade skulle sitta fint.

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Hoppas det kommer "Halo Online" eller varför inte Halo RPG, Halo Lego (tror jag kommer), Halo Ultimate Fighter och lite Halo Hero skulle sitta fint. Även ett Halo Arcade skulle sitta fint.

Det som du nämner för Halo RPG tror jag inte kommer. Men Halo RTS kommer ju, men vi känner mer igen det som Halo Wars.

Halo Ultimate Fighter? Halo Hero? Nja, tror jag knappast kommer. Inte Halo Lego heller.

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Haha, alla PS3 fanboys skulle definitivt klaga på att MS mjölkar Halo serien. Vissa gjorde ju det redan innan 3:an kom ut <_<

Senast ändrad:

23 Nov 2007
Nivå 0 · Nykomling

Halo Pinball (LOL)

Halo Pacman (ehh)

Halo Trilogy (kanske kommer)

25 Nov 2007
Nivå 0 · Nykomling

Bungie kommer nog göra ett nytt halo ni såg hur mycket Halo 3 sålde så... tänk efter lite. :visslar:

&

Är Halo wars något att köpa sen?

Nivå 0 · Nykomling

The Green Box kanske kommer. Halo Lego var ett rykte från Microsoft. Tror att det kommer.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in