↗ till inläggetDet är fel att säga att den är dålig, för så är det inte. Om du sedan tycker att det inte är något som passar dig är en annan sak.↗ till inläggetJa, till och med jag (som tycker att Naruto är den sämsta animén/mangan någonsin, trots att jag älskar animé/manga) är sugen på det.Såg faktiskt gameplay på Naruto spelet nu, ser riktigt najs ut!!
Hetaste Spelen 2007
Min topp-5 för iår ser nog ut såhär nu:
10. Hmm kommer egentligen inte på ngt men får väl ge denna plats till The Orange Box
9. PGR: 4
8. CoD 4
7. Bioshock
6. Super Mario Galaxy
5. NHL 08
4. Skate
3. Oblivion: Game of the year edition (Oblivion + patcherna Knights of the Nine och Mehrunes Razor)
2. Halo 3
1. Assassins Creed
De flesta håller antagligen inte med mig men det skiter jag totalt i. Jag håller inte ens med riktigt själv
Bioshock
Halo 3
GTA 4
är dem hetaste spelen!
↗ till inläggetmjo, jag hade svårt att välja mellan de två spelen där, men jag satte assassins creed som etta eftersom det är en speltyp jag gillar bättre än fpsJag tycker att etta skulle vara Halo 3, Assassins Creed skulle vart tvåa.
Om man ska ta sin personliga de ee inte samma som tex populäraste och snyggaste.
Top3,
Personliga, 1 Assassins creed ,2 Halo3 , 3 Soldier of fortune Payback.
Populärast, 1 Halo3 , Assassins creed , 3 Call of duty (ni vet vilket)
Snyggast, Assassins Creed, Bioshock, (HJÄLP)...
Kan inte snyggaste så bra faktist,. kanske unreal tournament 3.. för att gow va snyggt liksom.
CRYSIS E JU LÄTT SNYGGASTE SPELET NÅNSIN!
ee de till xbox 360?
Nej, till PC.
Hoppas verkligen på en konvertering av Crysis till 360, inte helt omöjligt att det kommer en heller ju.
1. Half life 2 orange box
2. Cod 4
3.Blacksite area 51
4.Skate
Det här är min topplista
5. Tekken 6
4. Grand Turismo 5
3. NHL 08
2. Assassins Creed
1. Uncharted: Drakes Fortune
↗ till inläggetNeeeej! Inte Orange Box till 360. :'(1. Half life 2 orange box
2. Cod 4