💬
Logga in
Fuska.se

Era Mål För Vinter Terminsbetyget

13 svar · startad

Nivå 10 · Veteranfuskare

Jag satsar så högt jag kan på alla ämnen, även fast i åttan är det svårt att få MVG som terminsbetyg.

Här är en lista på vad jag tror jag kommer få

G= Bild, Engelska, träslöjd, musik, svenska, Hemkunskap, NO

Vg= Spanska, SO, Idrott(kanske högre), Matte

10 Nov 2007
Nivå 1 · Novis

MVG: SO,Engelska

VG: Hemkunskap,Spanska,Svenska,Idrott,

G: Bild,Slöjd,Matte,NO

:student:

11 Nov 2007
Nivå 10 · Veteranfuskare

Amen fyfan vad lama alla är.

På min tid var man glad om man fick 160 poäng.

Jag fick 165 poäng när jag gick ut 9:an och betraktades som "pluggis".

Nivå 0 · Nykomling

Mvg i webbdesign

G i psykologi och Eng B

Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget

Amen fyfan vad lama alla är.

På min tid var man glad om man fick 160 poäng.

Jag fick 165 poäng när jag gick ut 9:an och betraktades som "pluggis".

herre j*vlar, snittet i min klass var 220 när jag gick ur nian, och du gick ju inte ut grundskolan för så länge sen :o
22 Nov 2007
Nivå 6 · Fuskare

Har inte betyg än, men satsar på VG på så många ämnen som möjligt som omdöme. Tror jag sätter ett MVG på idrott i 8:an.

Baranoi: Nice betyg :)

Senast ändrad:

Nivå 6 · Fuskare

Jag blev ganska missnöjd när jag hade 2/90 fel i provet(betraktas som "pluggis").

Nivå 6 · Fuskare

Har ju redan skrivit vad jag satsar på så nu ska jag skriva vad jag TROR det kommer stå för betyg i mitt vinterbetyg!

G: Engelska, Tyska

VG: Svenska

MVG: No, Matte, Bild, So, Idrott, Träslöjd, Musik

Nämn gärna ifall jag missat något!

Btw: Nacho, får du enskilda betyg i So/No? alltså Historia, Geografi, Samhällskunskap och religion hör ju till so...

Biologi, Fysik och Kemi hör ju till No...

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

Jag blev ganska missnöjd när jag hade 2/90 fel i provet(betraktas som "pluggis").

2 fel av 90? det är ju ingenting. Det blir ett MVG iaf :)

23 Nov 2007
Nivå 6 · Fuskare

Det är inte det, det var geografiprov och man skulle peka ut länder, öar, huvudstäder, berg, hav, sjöar o.s.v och när jag tränade med min kompis sa han att 2 land var där de inte var så jag fick fel

Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Det är inte det, det var geografiprov och man skulle peka ut länder, öar, huvudstäder, berg, hav, sjöar o.s.v och när jag tränade med min kompis sa han att 2 land var där de inte var så jag fick fel

f*n vilken dålig ursäkt, din kompis kan ju inte ta ansvar för dig.
Nivå 5 · Fuskare

Vi har inte fått betyg än, men när jag börjar i 8:an och väl får betyg ska jag satsa mycket.

Hade kvartsamtal igår och alla ämnen såg bra ut, kanske något som kommenterades att det kunde förbättras.

Men annars var det bra.

Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

De lungt, du är bara 12 år. Du kan reparera det där enkelt, i min skola är det 2 prov varje vecka nästan och det är f*n h*lvete av att plugga till det och alla andra läxor.
24 Nov 2007
Nivå 6 · Fuskare

Så är det i åttan i min skola också.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in