💬
Logga in
Fuska.se

Spelar Du Goblinz!?

16 svar · startad · 🔒 låst

Tjena!

Ett vädligt nystartat textbaserat RPG-spel är Goblinz. Du är en simpelt målad goblin och rånar/dödar andra goblins som är medlemmar på sidan. Spelet blir faktiskt väldigt roligt efter ett tag. Spelar du goblinz? Om du gör, vad tycker du om det? Om inte, hur verkar spelet?

Gå gärna in och testa, man blir fast direkt!!

www.goblinz.net

www.goblinz.net

:)

LOL tröttnade på det på mindre en en halv minut <_<

hatar textbaserade spel :angry:

↗ till inlägget

LOL tröttnade på det på mindre en en halv minut <_<

hatar textbaserade spel :angry:

Varför, det är väldigt roligt om man bara försöker en liten stund. Till skillnad från andra textbaserade spel där man måste vänta i evigheter är det knappt några väntetider alls här.

www.goblinz.net

Nivå 1 · Novis

anvend inte linkarna dem komer bara tjäna på det i spelet sen när du blir betre så ta bårt dem j*vla lenkarna dumhuvuden :angry:

fy f*n vad det sög testa inte men kan ju inte ens ha en egen blild eller nåt det är ju bara fula ritade saker !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :angry: :angry: :angry:

↗ till inlägget

anvend inte linkarna dem komer bara tjäna på det i spelet sen när du blir betre så ta bårt dem j*vla lenkarna dumhuvuden :angry:

fy f*n vad det sög testa inte men kan ju inte ens ha en egen blild eller nåt det är ju bara fula ritade saker !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :angry: :angry: :angry:

Visst visst tjänar jag en liten slant när ni registrerar er, men det förtjänar jag väl när jag visar er denna underbara sida?

Och angående bilderna så kan du visst ädnra den. Du trycker på account längst upp till höger och sedan på Edit avatar, så är det bara att ladda upp den bild du vill ha.

Jag kan inte riktigt förstå vad som gör dig så arg. Ge spelet bara lite tid!

Senast ändrad:

↗ till inlägget
↗ till inlägget

Visst visst tjänar jag en liten slant när ni registrerar er, men det förtjänar jag väl när jag visar er denna underbara sida?

Och angående bilderna så kan du visst ädnra den. Du trycker på account längst upp till höger och sedan på Edit avatar, så är det bara att ladda upp den bild du vill ha.

Jag kan inte riktigt förstå vad som gör dig så arg. Ge spelet bara lite tid!

Fatta roxbergh detta spel suger och ja e säker på att ingen kommer att börja spela det <_<

Nivå 1 · Novis

just det roxbergh!! ingen komer spela (ochså e det detdåligaste text spelet jag har set) <_<

Jag förstår inte varför ni är sura på mig för att jag har visat en möjlighet för de som GILLAR textbaserade att hitta någonting nytt. Om ni inte gillar spelet, behöver ni inte kommentera. Och hur man lyckas lista ut att ett spel är så dåligt att man blir sur på trådskaparen när man bara tittat igenom spelet i en minut, det förblir en gåta.

Från och med nu så uppskattar jag att de som GILLAR textbaserade spel, skriver. Tack så mycket!

:)

13 Nov 2007
Nivå 6 · Fuskare

Hahaha.. Normalt, bara för att några tycker som ni så behöver det inte betyda att hela världen tycker så..

Finns säkert någon som gillar text baserade spel, vadför skulle man annars göra dom?

Jag kan tycka att vissa är roliga i allafall, fast jag har inte testat just den här.

Senast ändrad:

14 Nov 2007
Nivå 5 · Fuskare

Eldapa har rätt

Nivå 6 · Fuskare

lol finns ju hur många roliga text spel som helst(gladiatus,bitefight som 2 exempel) jag har dock aldrig spelat det här(såg välj din goblin "saken" och tryckte på X i hörnet :P)

15 Nov 2007
Nivå 6 · Fuskare

Öh, japp. Såg lite konstiga ut. ;) Orkar i allafall inte testa det idag.

17 Nov 2007
Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

lol finns ju hur många roliga text spel som helst(gladiatus,bitefight som 2 exempel) jag har dock aldrig spelat det här(såg välj din goblin "saken" och tryckte på X i hörnet :P)

↗ till inlägget
Öh, japp. Såg lite konstiga ut. ;) Orkar i allafall inte testa det idag.

Ser inte ut som något textbaserat jag sett innan

Nivå 3 · Lärling

det går ju inte äns att registrera sig

20 Nov 2007
Nivå 4 · Lärling

hmm.. om jag ska vara ärlig så med en rejäl bunt med GC (utan att köpa elite) så kan det där nog vara rätt kull.. kommer logga ut si så där en månad så när jag kmr tebax så är jag rik :)

Först säger du att spelet inte tar så lång tid och sen säger du att man ska ge spelet lite tid.. bestäm dig.

Anyway, varför kritisera ett spel så mycket bara p.g.a en orsak så som "man kan inte ha någon bild". Vilket sorts argument är det mot ett textbaserat spel? Finns ju inget dummare..

21 Nov 2007
Nivå 5 · Fuskare

Det argumentet var kasst.

Men som jag sa det liknar inget textbaseratspel jag spelat innan.

Nivå 15 · Mästerfuskare Moderator Moderator

§1.4 - Tråd Låst

🔒 Tråden är låst och kan inte längre besvaras.