Som ni säkert har märkt så har en jul-logga dykt upp (tack tilll amo som har gjort den). Sedan så har även filutrymmet blivit höjt från 5MB till 25MB så att man nu kan bifoga fler filer. Vi har även sänkt något på flood/sök-kontrollen. Under januari kommer vi även förmodligen återlansera lite gamla funktioner.
Lite Små Ändringar
..extralänken :) sedan är det ju också skönt att få lite extra utrmme, inte för att jag använder mycket men jag får försöka snåla mindre med det då^^
Om nu extralänken kommer tillbaks, kommer alla UK återställas till 0?
Extralänken kommer att vara på samma nivå som innan ;)
ok vad bra :D jag hade inte så mycket ändå men jag minns någon som hade 10 ifrån att bli av med en varning så det var ju riktigt tur :)
Om du inte ser den nua jul-loggan, tryck då Ctrl+F5.
Hoppas att extralänken kommer snart.
Vad menas med extralänken ?
En sak man kan få bli extravip i 10 dagar, för ca 200 klick på denna länk..? (från olika ipn)
Och typ 500 för ett varningkort :P
Och admin.. glömde du inte säga om den nya reklamen längst ner?
Nice :) När kommer dom ut :P ?
Snälla, admin, dra in annonserna lite, så att man ser hela tomteluvan. :mellow:
Varför använder vi inte hela sidan, jag menar det är ju minst 1dm på varje sida av loggon
För det ser snyggare ut med en bakgrund under bakgrunden! :)
↗ till inläggetVarför använder vi inte hela sidan, jag menar det är ju minst 1dm på varje sida av loggon
Om han hade använt 1680p i sidorna så hade det fungerat fin för mig, men för dom som inte har så står skärm hade fått en scrollbar, och då hade det sett fult ut enligt mig. Sen är det snyggt nu som det är.
↗ till inläggetVad menas med extralänken ?
Det var en länk man hade i profilen.
För varje ny person som tryckte på den
fick man ett så kallat Unikt Klick,
UK, som man sedan kunde köpa saker för.
Går det inte att ha en Gruppforum profil under sitt namn längre?
↗ till inläggetGår det inte att ha en Gruppforum profil under sitt namn längre?
Menar du Gruppforumsbilden?
Nej, det verkar inte gå...
↗ till inlägget↗ till inläggetGår det inte att ha en Gruppforum profil under sitt namn längre?
Menar du Gruppforumsbilden?
Nej, det verkar inte gå...
Verkar som att bara Moderatorer + Nafrali kan ha de.
Det skall fungera för alla. För att välja gruppikon, gå med i en grupp som har ikon och gå in på gruppens första sida. Tryck därefter på "Välj som min gruppikon".
Men varför gör det inte det då? :rolleyes:
↗ till inläggetMen varför gör det inte det då? :rolleyes:
Det funkar. Gå in på grupper, sen välj ett forum du är medlemm i. Sen gå in på deras sida där och tryck " välj som gruppikon".
Men det är ju det jag gör! :angry: DET FUNKAR INTE!!