💬
Logga in
Fuska.se

Officiel Call Of Duty 4 : Modern Warfare Tråd

33 svar · startad

Nivå 11 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Ettan är ju det bästa i serien!? Antar att du är en av alla ungar som bara bryr sig om grafiken.

Ettan är absolut det bästa i serien, både single och multiplayer mässigt. Har spenderat över 300 timmar med det online det senaste året.

Förresten, Ubisoft har skjutit upp tre spel nu igen, och Hell's Highway ser ut att vara ett av dem, medan de andra två är End War och Far Cry 2. Ubisoft har lovat att släppa de tre spel mellan april 08 och mars 2009, så har vi tur får vi se Hell's Highway redan til våren, och har vi otur får vi vänta ytterligare ett och ett halvt år.

Senast ändrad:

Nivå 8 · Veteranfuskare

Men Hell's Highway börjar faktiskt bli överdrivet försenat. Man får ju se till att släppa spelet medan det är bra. När spelet utannonserades hade man ju aldrig sett något liknande i grafikväg, nu känns det inte alls lika imponerande längre. Självklart spelar grafiken ingen större roll, men det jag menar är att det börjar ta för lång tid nu.

15 Dec 2007
Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

säger bara cod snälla ge mig andravärlds kriget igen.... cod 4 suger inte det äger, fast comon want it more

Nej, man kan inte bara vara kvar i det gamla. 3:an blev ju som alla minns väldigt dålig. Första spelet var riktigt bra som följdes upp av tvåan som inte riktigt nådde upp till samma nivå. När tredje spelet i serien kom hade man kört samma grej tre gånger, det blir inte bra. 4:an lyfter ju verkligen serien igen.

Sen ärligt talat, behöver spelvärlden verkligen ett till WW2 spel?

Btw, om du vill spela WW2 verkar ju Brothers in Arms : Hell's Highway bli riktigt bra. Halvlikt CoD, men mer strategi, bättre karaktärer och en hel del nya inslag.

Jag håller med om Brothers In Arms : Hell's Highway

Men Call of duty 4 Slår BIA:HH :

1: Har coola funktioner

2: Lättare att sikta med sniper ( tycker jag )

3: Ser mer Realatic ut.

EDIT: Ubisoft har nu ändrat att BIA:HH ska komma ut till pc,xbox360,PS3 ( kanse ) och DS ( kanse )

Dom har också ändrat att det ska komma ut 2008 Q1

Senast ändrad:

Nivå 11 · Veteranfuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

säger bara cod snälla ge mig andravärlds kriget igen.... cod 4 suger inte det äger, fast comon want it more

Nej, man kan inte bara vara kvar i det gamla. 3:an blev ju som alla minns väldigt dålig. Första spelet var riktigt bra som följdes upp av tvåan som inte riktigt nådde upp till samma nivå. När tredje spelet i serien kom hade man kört samma grej tre gånger, det blir inte bra. 4:an lyfter ju verkligen serien igen.

Btw, om du vill spela WW2 verkar ju Brothers in Arms : Hell's Highway bli riktigt bra. Halvlikt CoD, men mer strategi, bättre karaktärer och en hel del nya inslag.

EDIT: Ubisoft har nu ändrat att BIA:HH ska komma ut till pc,xbox360,PS3 ( kanse ) och DS ( kanse )

För sista gången: Du kan, men det är samtidigt väldigt orättvist att jämföra Call of Duty 4 med WWII spel, efter som 4:an inte utspelar sig under andra världskriget. Tacka f*n för att det har coolare funktioner när det utspelar sig ca 70 år efter Brothers in Arms.

Dessutom var det längesedan de sa Q1 2008, och om du inte läste mitt inlägg så kan det dröja så länge som till 2009 om vi har otur.

Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Ehm, Hell's Highway har ju inte ens kommit ut än. Sedan ska man akta sig för att jämföra vissa spel, även om det går. Brothers in Arms-serien har dock alltid fallit mig i smaken. Ganska likt CoD, men mer tyngd på karaktärer och strategi.
2 Jan 2008
Nivå 6 · Fuskare

jag har lite frågor om CoD 4.

1. När man går in i prestige mode och blir lvl 1 igen, får man behålla sina vapen, attachments och challenges då?

2. Hur gör man den ultimata custom classen?

3. Någon som vill skapa en fuska.se klan?

Nivå 11 · Veteranfuskare

1. Du får inte behålla något utan börjar i stort sett om från början på samma sätt, frånsett att du får en ny ikon.

2. Jadu, det beror på vilken bana du spelar på eller vilka vapen du gillar. Själv byter jag mellan mina egna klasser beroende på vilken bana det är men jag använder oftast assault rifles eller submachine guns. De bästa vapnena du kan ha enligt mig är trots allt assault rifles (AK-47, M16, G36c o.s.v.). Använd aldrig shotguns eftersom de tar lång tid att ladda om och för att det är svårt att träffa ditt mål. Den enda riktigt bra snipern enligt min åsikt är M21:an. Själv använder jag AK-47 med red dot sight och är Major I (Rank 35). Red dot sight är mycket bra att använda, bättre än ACOG siktet. Den enda riktiga banan där jag inte använder ett maskingevär är nog Bloc, där brukar jag lira med M21:an.

3. I'm in.

PS. Så här ser de olika prestige mode ikonerna ut

post-39921-1199277647_thumb.jpg

Senast ändrad:

16 Feb 2008

skapar gärna en klan :D

22 Feb 2008
Nivå 6 · Fuskare

vad ska klanen heta?

23 Feb 2008

vet ej

gametag ametistskn

Nivå 2 · Novis

call of duty 4 äger sönder till pc såklart för ja tycker alla fps spel e bäst till en data med mus och tagentbord

gemför också t.ex. cs på xbox och data rätt själv klart att cs e bäst till datan :P

Nivå 1 · Novis

Rank 41 på första grejen men jag har inte lirat så mkt pga inget internet varannan vecka,

men en fråga, Vilket är erat favoritvapen? och en anledning.

Nivå 9 · Veteranfuskare Knark

Jag är level 21. Får Dragonouv nästa level. Men de har börjat krångl och jag får inte upp servrar längre.

Favvovapen är 50.Barret cal eller vad den heter :P

24 Feb 2008
Nivå 0 · Nykomling

Jag har ju Cod 4 till Ps3, men det är nästan samma spel :P men favorit vapen är Dragunov (Golden ^^) Rank 55.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in