Hur mycke kostar de?
Hur Mycke Kostar Det Att Chippa Ps2?
I vilken stad bor du? www.chipper.se och www.psxcare.com kan du kolla in annars.
Det billigaste jag vet är vel runt 1200 :-
↗ till inläggetHm, tror nog att det gäller runt 500kr, eller så var det vid 900-1200kr, kommer inte ihåg.Det billigaste jag vet är vel runt 1200 :-
ok, tack
EDIT:f*n jag va inne på min brorsas tydligen.
Hur menar du med chippa? Menar du då typ spela brända spel? För det vill jag. Har nydligen fått High School Musical: Sing it! och vill spela det.
Runt 1000:- brukar det vara.
Det beror på, har du ett äldre spel så kan man fixa det gratis om du känner nån kille; Om du vill tjäna pengar men bryta mot lagen. Har du den "nyare versionen" där det finns en spärr som dom måste gå runt kostar det minst 1000:- oavsett.
Jag fick mitt ps2 chippat!!
↗ till inläggetFick spelet när det var nytt så de e rätt gammalt. och jag bryr mej inte om lagen.Det beror på, har du ett äldre spel så kan man fixa det gratis om du känner nån kille; Om du vill tjäna pengar men bryta mot lagen. Har du den "nyare versionen" där det finns en spärr som dom måste gå runt kostar det minst 1000:- oavsett.
Han menar om du har nya versionen ps2 (slim) eller gamla, inte spelet smartiz.
↗ till inläggetHan menar om du har nya versionen ps2 (slim) eller gamla, inte spelet smartiz.
Tror han menar Spelet=konsolen.
↗ till inläggetJust det smartiz, tack crys↗ till inläggetHan menar om du har nya versionen ps2 (slim) eller gamla, inte spelet smartiz.
det billigaste e inte 1200... jag köpte mitt för 800 ;)
Bror på hur bra chip man vill ha, man kan hitta för 500 kr.
↗ till inläggetJust det smartiz, tack crys↗ till inläggetHan menar om du har nya versionen ps2 (slim) eller gamla, inte spelet smartiz.
Haha konsollen är inte spelet, konsollen är den du spelar spelet på, smartiz.
För det första så har cookie rätt, konsollen är inte spelet -.- Och för det andra så kan man chippa för 400kr ;)
Jo men vissa säger spelet istället för konsollen ibland.
kolla sidan www.swemods.com
Köpte mitt ps2 chippat o fick ge 1700 totalt o då e det livstids garanti på chippet.
Kostar runt 5oo att chippa.