↗ till inläggetStödgrupp?Asså, hon och jag är i samma stödgrupp, eller vad man ska kalla det, och hon är typ alltid där, vare sig hon har lektion eller rast...
Har Jag Blivit Knäpp?
Men vad heter det då? Ett ställe man kan läsa engelska, matte, svenska, osv... Fast i mindre grupper.
Vi brukar ha matte grupp i vår klass för dom som inte kan konsentrera sig på matte lektionen
Jo, ungefär så. Om man inte pallar större klasser kan man gå till den gruppen. Men back to topic.
Nu har B blockat mig, fine! :angry: Vet inte varför, men så korkad som jag är, har jag säkert gjort nått dumfel.
vem vet, gör såhär. försök att inte snacka med dom på en vecka eller ngt och se vad som händer...
Va som händer? Inget kommer hända! Men jag får väl prova... Ska jag hålla mig borta ifrån B oxå då, eller bara inte prata?
tycker du ska fråga varför hon blockade dig.. inte ignorera henne..
Asså, hon har inte blockat mig, men hon svarar inte på det jag skriver. Hon hatar mig! :(
↗ till inläggetFråga varför hon inte svarar då...?Asså, hon har inte blockat mig, men hon svarar inte på det jag skriver. Hon hatar mig! :(
Har du gjort nåt dumt som kan ha gjort henne arg eller?
Har jag väl säkert gjort, fast inte vad jag kan minnas. Jag har varit jättesnäll mot henne och så. Jaja, jag frågar henne på freddag... Ska jag sluta och skriva till henne i ett kör? Hon svara ju inte...
↗ till inläggetTycker inte du ska sluta skriva till henne då blir det ju bara värre ... men skriv inte för mycke heller... skriv lagom mycke =)Har jag väl säkert gjort, fast inte vad jag kan minnas. Jag har varit jättesnäll mot henne och så. Jaja, jag frågar henne på freddag... Ska jag sluta och skriva till henne i ett kör? Hon svara ju inte...
Nu har jag frågat henne varför hon inte svarar... Inget svar... :( Hon satt bara tyst... :(
Jag tror att hon inte bryr sig så mycket om mig. Och jag som trodde... Nej, jag vete ___ vad jag trodde, asså...
Ska jag hålla mig undan en vecka och inte prata me henne och avvakta då? Eller ska jag formulera om frågan till: "Har jag gjort något fel?".
det är ju rakt på sak. men jag är ganska säker på att du kommer få en blick och en stängd mun som svar men alltid bra att pröva, och avakta bara lite grann. liksom va med polare, heja när hon kommer förbi men gör inget större väsen över det.
och exakt hur begapad är du av denna tjej??
Begapad? Huh? :huh:
↗ till inläggetJag tror han menar besattBegapad? Huh? :huh:
Jag vet inte, lite för besatt, kanske... :(
↗ till inläggethon kanske tycker du tränger dig för tätt in på om du förstår vad jag menar..Jag vet inte, lite för besatt, kanske... :(
Meh, jag pratar ju bara med henne! :(
↗ till inläggetHon kanske tycker att det är för mycke... ja vet inte..Meh, jag pratar ju bara med henne! :(
Så ska jag sluta och prata med henne? Jag fattar inte...