💬
Logga in
Fuska.se

Ihjälslagen För Tibia

20 svar · startad

Jag blir f*n ledsen. Stakars kille tänkt vad han tänkte när hans "kompis" kom med en j*vla kniv/såg/yxa och bara börja hugga!

23 Jan 2008
Nivå 4 · Lärling

Men whatever? Hände varken i sverige eller av någon frisk orsak. Varför ska vi bry oss för 1 mord i ett land långt härifrån. Har aldrig hört att någon brytt sig om ifall muhammed i sydafrica dog av svält? Exempel bara.. ingen vet äns vem den här muhammed är men om vi skulle forska i orsaken av svälten så skulle allt leda till USA / Iraq förmodligen. Och då är det väl inte så psyko plötsligt för då värkar det mänskligt? Palla de där bilderna, om jag ska vara ärlig såg det ut som en docka med ett riktigt huve på och en massa lingon som är extremt mosad mot väggarna i hela huset. Inte ett dugg äckligt faktiskt :S Tror jag börjar bli sjuk tbh.. ^^

Nivå 9 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Men whatever? Hände varken i sverige eller av någon frisk orsak. Varför ska vi bry oss för 1 mord i ett land långt härifrån. Har aldrig hört att någon brytt sig om ifall muhammed i sydafrica dog av svält? Exempel bara.. ingen vet äns vem den här muhammed är men om vi skulle forska i orsaken av svälten så skulle allt leda till USA / Iraq förmodligen. Och då är det väl inte så psyko plötsligt för då värkar det mänskligt? Palla de där bilderna, om jag ska vara ärlig såg det ut som en docka med ett riktigt huve på och en massa lingon som är extremt mosad mot väggarna i hela huset. Inte ett dugg äckligt faktiskt :S Tror jag börjar bli sjuk tbh.. ^^

Tror faktiskt du är jävligt okänslig ^^

Nivå 1 · Novis

-............. TITTA INTE PÅ SISTA BILDEN[Titta inte på sista,.... gör du det kommer du alldrig mer våga gå in på datorn

! FYFAN! han e ju f*n ett missfoster(16 åringen) hur f*n kan man döda någon för ett spel...

Senast ändrad:

Nivå 1 · Novis

Wow detta är väldigt läskigt hur långt man kan gå för ett piss spel, eller något spel överhuvudtaget.. Jag tror killen var någon pshykopat.. Sista bilden fick mig att må illa.. Hur f*n kan man ens göra så?Vad är det för fel med människor nuförtiden?Dödar folk för ingeting liksom.. Stackars barn.. Kommer växa upp i en mer våldsamm framtid än vi gör nu killar.. Läskigt säger jag bara..

Nivå 8 · Veteranfuskare

Buhuhuhu.. =(

ushabusha äkliga bilder!

24 Jan 2008
Nivå 6 · Fuskare

läste det här på nån annan sida för ett tag sen, men fy f*n asså! :o

Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

För det som orsakade detta var något som du gör varje dag. Spel. Det är faktiskt väldigt aällsynt att någon mördar en annan p.g.a datorspel. Speciellt i den åldern. Genom att berätta för världen att detta har hänt, kan man förhindra det. Man vet att det finns en risk för att bli mördad genom datorspel.

Du visste väll redan att det är väldigt många som dör av hunger/törst i mellanöstern/afrika? Visste du att det finns människor som blir mördade p.g.a ett onlinespel?

Senast ändrad:

26 Jan 2008
Nivå 2 · Novis

För det ni har skrivit så vågar jag inte ens titta på bilderna, och det är jag glad över! Plus har jag spelat Tibia. Och det är inget att gå över och döda någon för! Helt sjukt asså! :blink: och åter :blink:

27 Jan 2008
Nivå 2 · Novis

Asså vilka har lagt ut dom där j*vla bilderna??

Liksom är de 16-åringen eller vad!"?Asså vilka har lagt ut dom där j*vla bilderna??

Nivå 6 · Fuskare

Finns nästan alltid nån på plats med en kamera eller mobil, leta lite så kan du hitta mycket värre bilder. :S

Senast ändrad:

Nivå 3 · Lärling

Skulle aldrig tittat på bilderna!! Kommer inte kunna sova!

Nivå 1 · Novis

vet inte vrf men ja blev sugen på att börja spela tibia just nu (aldrig spelat de förut) :o

seriöst. ofta att den sista bilden var verklig. dom har väll photoschopat bilden. tror inte på detta så mkt. ps bilden ser ut och vara målad. och vem tar och lägger ut bilder så här. är inte detta polisens bilder?

jag får en konstig känsla av att spela Postal när jag ser domma bilder :D ni vet väll vad Postal är för spel va?

Senast ändrad:

28 Jan 2008
Nivå 6 · Fuskare

Skulle tro att den är verklig, finns ofta folk på plats som tar kort när något sånt här händer, som sagt...

Senast ändrad:

Nivå 4 · Lärling

Såg bara på två.. :cry: :cry: Spydde sen! Nä skoja men jag hållde på att spy! Killen är i stort behov av psykisk hjälp! Allvarligt, vem dödar någon för Tibia? Själv blev jag scammad och fick lust att slå ner han som scamma mig men.. Det här är äckligt! :unsure:

Senast ändrad:

Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget
↗ till inlägget

extremt Sjukt Hur Kan Man Gör så? Sätt Han PÅ LivsTids Fängelse

Samtidigt som de kör denna på storbilds-TV dygnet runt:

Och vad har det med detta att göra?

aja on topic nu:Om man tittar riktigt noga så ser det nästan inte ut som på riktigt,liknar faktiskt en docka med nått rött kletat på.Men om det är sant så är han psykopat som är i behov av vård.Jag började nästan spy av bilderna. Jag hatar han dom som dödar :angry: :(

Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

extremt Sjukt Hur Kan Man Gör så? Sätt Han PÅ LivsTids Fängelse

Samtidigt som de kör denna på storbilds-TV dygnet runt:

Och vad har det med detta att göra?

Man blir physiskt hjärn skadad eller nått, man brukar ofta ha någon blink film eller, ja badger går väll lika bra, drar upp ögonen i en maskin så dom inte kan stänga ögonen och kollar på detta 24/7 efter ett tag så vill man bara att man ska sprängas i små bitar...

Haha jag gillar låten ;D

Jag har kollat på bilderna och dem är väldigt hemska, ser ganska fejk ut pa den sista(?) bilden.

Senast ändrad:

Nivå 2 · Novis

men herre gud göra så pågrund av ett tråkigt skit spel....varfan är världen påväg?

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in