↗ till inlägget
Jag har ju blivit lurad dubbelt upp x) Jag måste ta reda på vem de va som berättade min teori för mig :P
↗ till inlägget
Jag har ju blivit lurad dubbelt upp x) Jag måste ta reda på vem de va som berättade min teori för mig :P
var kan man ladda ner den? vill gärna ha den på min iPod.
Coolt! f*n va jag hoppa till när han börja knacka! I WASN'T READY XD
↗ till inläggethttp://www.youtube.com/watch?v=-c9yzSrOk3Uvar kan man ladda ner den? vill gärna ha den på min iPod.
Klicka på länken i beskrivningen
Blev ni rädda när dom viskade?
Kolla här:
↗ till inläggetHaha. :lol:Blev ni rädda när dom viskade?
Kolla här:
Läskigt :I
Palla det är bara nån text och nån snubbe snackar trodde det var en vid :D
mamma hjälp!!! ;:
hehe a den är bra :lol: men ären inte rätt gammal?? :P
↗ till inläggetMan ska blunda och ha headset.....Palla det är bara nån text och nån snubbe snackar trodde det var en vid :D
↗ till inlägget↗ till inläggetNär han viskade så kom det mer luft ifrån headsetet (Ni vet väll att det kommer luft ifrån det? =P)
Näe, men den orsakar vibrationer i luften (ljudvågor) som sen åker in i örat och hjärnan översätter de till ljud. Och om det nu blir någon vind så tror jag inte att man märker det eftersom det e så litet.
aa, men det va ju så jag menade =) Och när han viskade så blåste det in massa ljudvågor så man kände det, testa å köra det om å om igen, det gjorde jag och det kändes varenda gång =)
Nej, det blåser inte och du känner inte av ljudvågorna fysiskt. Det är det som är hela grejen med det, när du lyssnar på det så 'lurar' du hjärnan till att tro att du verkligen är där, så när du hörde viskningsljudet i ditt ena öra så går det till hjärnan att 'någon viskar i mitt öra' och BAM så slår hjärnan upp en lista på tidigare gånger som folk viskat i ditt öra och kommer ihåg hur det kändes.
Psykologisk grejs, men det är det som är själva tanken bakom.
Då måste något vara fel på mig i.o.m att jag känner ljudvågorna fysiskt när jag har handen där och jag tror inte någon någonsin har viskat i min hand. Eller så är det bara p.g.a att jag använder ett par icemat med nästan värkligen volym.
WTF? Luigi! Luigi! är det nånting supermario?
↗ till inläggetWTF? Luigi! Luigi! är det nånting supermario?
Argh, herregud (Dagens nyfödda asså)-
Karaktärerna är ju italienare, och Luigi är ett italienskt namn.
↗ till inläggetHittade en annan sida med massa sånna illusioner. LÄNK↗ till inläggethttp://www.youtube.com/watch?v=-c9yzSrOk3Uvar kan man ladda ner den? vill gärna ha den på min iPod.
Klicka på länken i beskrivningen
har haft den ett tag. den e skit cool!! :D
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in