;) Ja, det är ju en av mina favoriter. Jag spelar också Donkey Kong 64 m.m.
Men tycker ni att Zelda är det bästa spelet ni spelat?
;) Ja, det är ju en av mina favoriter. Jag spelar också Donkey Kong 64 m.m.
Men tycker ni att Zelda är det bästa spelet ni spelat?
till nintendo 64
svar: ja
övrigt: det är inte det bästa spelet jag spelat
Ja, Ocarina of Time FTW!
Ocarina of time ftw! :)
Sen idag spelade jag Banjo tooie för första gången och såg att min sparfil hade spelats på 100 timmar, samma med Banjo kazooie och Jet force gemini.
Zelda ocarina of time , Zelda majoras mask och Super mario 64 har jag säkert spelat 200 timmar st på.
Det verkar som om man inte gjorde nå mer än att spela :P
OOT lätt till 64!! rundat det ca 3 gr, + 2gr på emulator på laptopen xD
Zelda OoT
Fick lite Nostalgi feeling och har börjat spela det igen, är dock bara i Forest Temple nu :P
Jag har växt upp med OoT, och det måste vara det bästa. Den blev ju en stor hit till skillnad från Majoras Mask. Ocarina Of Time var ju det "stora 3-D spelet" efter Super Mario 64. Jag har varvat OoT fler gånger än jag har fingrar ^_^ Men jag har bara klarat Master Quest en gång...
Vad är det för skillnad på master quest och det gamla?
↗ till inläggetJag har växt upp med OoT, och det måste vara det bästa. Den blev ju en stor hit till skillnad från Majoras Mask. Ocarina Of Time var ju det "stora 3-D spelet" efter Super Mario 64. Jag har varvat OoT fler gånger än jag har fingrar ^_^ Men jag har bara klarat Master Quest en gång...
har en fråga till dig dark link är du dark_link_77 på ZSO???
Vad är "ZSO"? :o
↗ till inläggetVad är "ZSO"? :o
Antagligen en hemsida... oO, iaf, skillnanden så som ja fattat den är att det skall vara svårare och lite bättre, dvs mer utökat, men ja e ej säker..
↗ till inläggetVad är det för skillnad på master quest och det gamla?
MQ har förändrade och svårare dungeons, det är det enda. Men största anledningen till att det är svårare är egentligen att man inte kan allt, som i vanliga OoT, eftersom allt är nytt.
Och ja, jag tycker Ocarina of Time är än idag det bästa spelet som någonsin gjorts.
↗ till inläggetMQ är en svårare version av OOT. men om man hade 64 Disk Drive (som bara lanserades i japan) så fanns det en expansion till OOT som vanligtvis kallas URA zelda (men den expansionen släpptes aldrig)Vad är det för skillnad på master quest och det gamla?
Jag tycker att det finns många bättre tex DK 64,SM 64 och banjo tooie
Det klart att Zelda är bäst. I alla fall till 64:an.
Men jag fattar inte grejen med Master Quest. När jag spelade det så jag tyckte nästan det var lättare, eller i alla fall mindre jobbigt, än orginalet. Det var t.ex lättare att få grejer som "Hookshot-extension" och andra viktiga saker, typ bossnycklar och så.
Har aldrig spelat Zelda, så nej.
Till N64 är/var OOT bäst.
↗ till inläggetEn sida där dom använder program för att ta ut saker ur zelda spel och leta upp beta grejer.Vad är "ZSO"? :o
Och modda Zelda spel.
Och hitta coola Gameshark koder och sånt.
till 64:an är något av zelda spelen bäst. Hade svårt att bestämma vilket.
det här är ett nice spel antagligen det bästa med nintendo 64.....jag har vunnit Zelda ocarina of time några gånger men trötnar alldrig B)
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in