💬
Logga in
Fuska.se

Skit Jobbigt

43 svar · startad

Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #1

jag har hafft skilda föräldrar lenge nu. men nu ska min pappa flytta till gotland så jag får bo med min mamma i stort sätt hela tiden! jag vill bara säga detta för jag tycker det är ledsamt :(

Nivå 8 · Veteranfuskare

Stackars dig..=(

Nivå 6 · Fuskare

Har också skilda föräldrar, men dem bor nära varandra, kan förstå att det känns väldigt jobbigt. :(

Nivå 5 · Fuskare

försök fixa tillbaka dom igen på något sett...

det är värt ett försök

Nivå 5 · Fuskare

Min mamma är död. :(

Nivå 3 · Lärling

Måste vara jobbigt för dig.

Wendos: f*n va tråkigt. Synd om dig asså.

25 Feb 2008
Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #7
↗ till inlägget

:o oj vad synd

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

*snyft*

↗ till inlägget

det är värt ett försök

jag tror knappast det kommer lyckats, eftersom om de var gifta, och gjorde en skilsmässa. Så tror jag inte att de vill gifta om sig, och de kan redan ha skaffat ny..

Men tråkigt..

Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget

Beklagar...

Nivå 1 · Novis
↗ till inlägget

det är värt ett försök

Men herregud! Det skulle väl vara LITE egoistisk? Det skulle vara dumt om ens föräldrar stannade tillsammans om de var olyckliga. Tänk dig själv i deras situation ;)

Visst är det synd om ens föräldrar "tappar gnistan", men man får se det från deras sätt. Man har ju all rätt att bli ledsen, inget fel med det (Skulle vara fel om man inte blev ledsen xD).

Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

jag har hafft skilda föräldrar lenge nu. men nu ska min pappa flytta till gotland så jag får bo med min mamma i stort sätt hela tiden! jag vill bara säga detta för jag tycker det är ledsamt :(

jo jätte synd om dig och så, men... varför skulle vi vilja veta det här, känns det som en sten har släppt från ditt bröst när du skriver att dina föräldrar ska flytta på ett forum om spel?

post-66164-1203956604_thumb.gif

Nivå 6 · Fuskare

måste hålla med amo...

Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget

/cry
26 Feb 2008
Nivå 3 · Lärling

kommer ju bli jobbigt att din pappa flyttar men du får nog träffa honom på loven. När min mamma och pappa skilde sig (när jag nyss börjat skolan) så flytta min pappa till england i 1,5år men jag fick otminstånde åka till honom på loven.

ps. sörjer för dig wendos :(

↗ till inlägget
↗ till inlägget

det är värt ett försök

Men herregud! Det skulle väl vara LITE egoistisk? Det skulle vara dumt om ens föräldrar stannade tillsammans om de var olyckliga. Tänk dig själv i deras situation ;)

Visst är det synd om ens föräldrar "tappar gnistan", men man får se det från deras sätt. Man har ju all rätt att bli ledsen, inget fel med det (Skulle vara fel om man inte blev ledsen xD).

↗ till inlägget
jo jätte synd om dig och så, men... varför skulle vi vilja veta det här, känns det som en sten har släppt från ditt bröst när du skriver att dina föräldrar ska flytta på ett forum om spel?

http://www.fuska.se/forum/uploads/monthly_02_2008/post-66164-1203956604.gif

Word

Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #17
↗ till inlägget

kommer ju bli jobbigt att din pappa flyttar men du får nog träffa honom på loven. När min mamma och pappa skilde sig (när jag nyss börjat skolan) så flytta min pappa till england i 1,5år men jag fick otminstånde åka till honom på loven.

ps. sörjer för dig wendos :(

börga du i 1:an eller i förskolan då?

Nivå 3 · Lärling

asså den här tråden är tragisk wendos mamma är död och allas föräldrar är skilda tycker synd om er alla.

27 Feb 2008
Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #19
↗ till inlägget

asså den här tråden är tragisk wendos mamma är död och allas föräldrar är skilda tycker synd om er alla.

det kan jag förstå

Nivå 6 · Fuskare

Jovisst, mina föräldrar skilde sig för jag vet inte hur många år sen, och jag blev inte ett dugg ledsen -.- Brydde mig inte så mycket, jag får ju ändå träffa dom.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in