Jaa...nån som ahr nå lite tips på hur fm:en ska rulla in?...
Jag är ingen person som är bra på att göra singaturer/bilder och sådant, å de är de man tjänar fm på... :S
Jaa...nån som ahr nå lite tips på hur fm:en ska rulla in?...
Jag är ingen person som är bra på att göra singaturer/bilder och sådant, å de är de man tjänar fm på... :S
↗ till inläggetVarför behöver du fuska mynt när du redan har 7000 nånting?Jaa...nån som ahr nå lite tips på hur fm:en ska rulla in?...
I alla fall du kan köpa blandade fuskamynt i affären eller köpa fuskamynt via sms
eeh...blandade fuska mynt är en förlust affär....köp inte det om du vill ha mer pengar...
↗ till inläggetIbland kan man vinna mer fmeeh...blandade fuska mynt är en förlust affär....köp inte det om du vill ha mer pengar...
Det är väldigt sällan man vinner mer FM än vad man köpte för, Så jag tycker du ska ge Shaitan Cola Koderna eller så köper du med sms.
Bry dig inte bara. Det är låtsasmynt på en hemsida på nätet.
↗ till inläggetJepp, att ge koder till Shaitan är en bra metod, fick 2500. :)Det är väldigt sällan man vinner mer FM än vad man köpte för, Så jag tycker du ska ge Shaitan Cola Koderna eller så köper du med sms.
↗ till inläggetBry dig inte bara. Det är låtsasmynt på en hemsida på nätet.
Nuff said. Håller fullstädigt med.
↗ till inlägget↗ till inläggetBry dig inte bara. Det är låtsasmynt på en hemsida på nätet.
Nuff said. Håller fullständigt med.
Jag med det är ju bara fuskamynt. Något som dem har för att man ska skriva mer inlägg och sånt!
↗ till inläggetHar tjänat 3400 på detta, så säg inte att det är sällan.Det är väldigt sällan man vinner mer FM än vad man köpte för, Så jag tycker du ska ge Shaitan Cola Koderna eller så köper du med sms.
↗ till inläggetHur mycket ger han för 1 kod?↗ till inläggetHar tjänat 3400 på detta, så säg inte att det är sällan.Det är väldigt sällan man vinner mer FM än vad man köpte för, Så jag tycker du ska ge Shaitan Cola Koderna eller så köper du med sms.
↗ till inlägget↗ till inläggetJepp, att ge koder till Shaitan är en bra metod, fick 2500. :)Det är väldigt sällan man vinner mer FM än vad man köpte för, Så jag tycker du ska ge Shaitan Cola Koderna eller så köper du med sms.
Håller med, fick 10,000 fm :)
↗ till inläggetHur mycket ger han för 1 kod?↗ till inläggetDet är väldigt sällan man vinner mer FM än vad man köpte för, Så jag tycker du ska ge Shaitan Cola Koderna eller så köper du med sms.
Har tjänat 3400 på detta, så säg inte att det är sällan.
500 fm
↗ till inlägget↗ till inläggetDet är väldigt sällan man vinner mer FM än vad man köpte för, Så jag tycker du ska ge Shaitan Cola Koderna eller så köper du med sms.
Har tjänat 3400 på detta, så säg inte att det är sällan.
Hur mycket ger han för 1 kod?
500 fm
vad gör man med koderna?
Man kan knappa in dem på coke.se och vinna priser.
↗ till inläggetKan man inte ladda ner låtar för dom?Man kan knappa in dem på coke.se och vinna priser.
↗ till inlägget↗ till inläggetVarför behöver du fuska mynt när du redan har 7000 nånting?Jaa...nån som ahr nå lite tips på hur fm:en ska rulla in?...
när jag går in på www.coke.se så står det bara 3st !!! sånna
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in