💬
Logga in
Fuska.se

Min Hemsida

10 svar · startad

Säg gärna vad ni tycker eller vad som kan förbättras. Helst konstruktiv kritik.

EDIT: Länkade till min andra sida från början, men jag la ner den för jag blev sur på min webhost.

Så nu handlar tråden om min nya sida istället.

Ej optimerad för IE än. Använd Firefox istället.

Senast ändrad:

Nivå 8 · Veteranfuskare

ser nice ut , tycker jag ;)

20 Feb 2008
Nivå 5 · Fuskare

- Byt menyknapparna till vanlig text. Eller byt åtminstone font på menyknapparna, den du har just nu ser ful ut.

- Logon kan du göra snyggare, den du har just nu passar inte in.

Men i övrigt var designen okej. Innehållet är både välorganiserad och saklig.

3 Mar 2008
Nivå 4 · Lärling

Ett stavfel, läste igenom lite på hemsidan så jag tänkte väl att det vore schysst att säga till :) Pinsamt om du försöker vara proffesionell men ändå göra stavfel.

Det är under "What is the site about? Why join?" på startsidan, ungefär i mitten på texten.

created some guides and forums, focusing on creativity with a computer. As I already said, we can have grate advatage of it even if we're small in numbers.

Fattar inte varför sidan är Engelsk och inte Svensk?

+ Ny webbhost skulle väl vara bra, hela sidan är fullproppad med reklam, eller är det du som satt in de?

Loggan är snygg, bra kodad blablabla...

Nivå 3 · Lärling

Fundera på att centrera hemsidan...

Annars bra :)

Senast ändrad:

Jag la ner hemsidan. Blev sur på min webhost pga reklamen som dök upp. Dessutom har de usel support och en ostabil server. Som tur har jag en till hemsida hos en annan host. (länk)

freehostia är bra, dock så borde du ändra domänet.

↗ till inlägget

Ett stavfel, läste igenom lite på hemsidan så jag tänkte väl att det vore schysst att säga till :) Pinsamt om du försöker vara proffesionell men ändå göra stavfel.

Det är under "What is the site about? Why join?" på startsidan, ungefär i mitten på texten.

created some guides and forums, focusing on creativity with a computer. As I already said, we can have grate advatage of it even if we're small in numbers.

Stavfel finns på alla sidor. Såg det där nån gång och tänkte fixa det, men glömde. (med andra ord: jag vet att det inte ska va så. slarvfel. Hursomhelst är sidan nere nu.

↗ till inlägget

freehostia är bra, dock så borde du ändra domänet.

Förslag på nån sida? inte sidan med ., sen ett t och ett k (blir censur annars)

Fattar inte varför sidan är Engelsk och inte Svensk?
Jag är själv inte svensk och jag vill att även mina ej-svenska vänner ska kunna använda sidan. Dessutom kan de flesta Internetanvändarna inte svenska.

Senast ändrad:

4 Mar 2008

men du bor i sverige?

ja

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in