💬
Logga in
Fuska.se

Sjukaste Ni Har Gjort I Skolan

217 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Det sjukaste jag gjort är nog när jag igår hällde råttgift i Mazik's skolas skolmat.

Ehm vi var lediga i torsdas.

ÄGD! :lol:

19 Jan 2008
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Men snälla, vad förväntar du dig av småbarn? Det är massor av osäkra människor här. Att ens tråden skapades är nog för mig.

Jo det förvisso. Jag kanske förväntar mig för mycket. Men lite j*vlar annama får det väl va.

↗ till inlägget
Det sjukaste jag gjort är nog när jag igår hällde råttgift i Mazik's skolas skolmat.

Även om det skulle ha varit sannt så fattar du väl att folk kan bli riktigt sjuk av sånt här.

Jag tror dock detta inte är sannt. Eftersom folk kommer på allt möjligt.

20 Jan 2008
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Har slåt ner en i 2:an... :unsure:

Sparkade ner en i min egen ålder med en nice karate-spark. :rolleyes:
6 Feb 2008
Nivå 0 · Nykomling

Jag vet inte riktigt...

4 Mar 2008
Nivå 0 · Nykomling

detta är något som jag ALDRIG har berättat för någon: Förr, när jag gick på mellan stadiet, så brukade jag äta papper(!)(ja gillade smaken av någon anledning), och en gång gick jag för långt, jag hade tuggat i mig alla kanterna på en biblioteksbok och lämnat in den! Biblioteksgumman kom till mig och frågade mig varför alla kanterna var borta, och jag sa att jag inte visste.(allvarligt, jag vågade inte berätta sanningen, då skulle de bara bli förhör och föräldra samtal m.m). Jag kom undan men jag sa till mig själv att jag ALDRIG skulle äta papper igen. Det är det sjukaste jag gjort under hela min skoltid o.O

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

detta är något som jag ALDRIG har berättat för någon: Förr, när jag gick på mellan stadiet, så brukade jag äta papper(!)(ja gillade smaken av någon anledning), och en gång gick jag för långt, jag hade tuggat i mig alla kanterna på en biblioteksbok och lämnat in den! Biblioteksgumman kom till mig och frågade mig varför alla kanterna var borta, och jag sa att jag inte visste.(allvarligt, jag vågade inte berätta sanningen, då skulle de bara bli förhör och föräldra samtal m.m). Jag kom undan men jag sa till mig själv att jag ALDRIG skulle äta papper igen. Det är det sjukaste jag gjort under hela min skoltid o.O

hur tjock va boken? :P

Nivå 0 · Nykomling

tja, ca 150 sidor, vet inte riktigt, men det var SVJ av Roald Dhal

Senast ändrad:

Jaja, har inte gjort så mycket, jo har snott lite glödlampor och slått sönder dem!

Tatt av lite strömbrytare..

Det är allt(hittils)

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Haha, vadfan, ''förhör''? :P

Det är inte bara onyttigt att äta papper. Extremt ohygieniskt att äta papper från en bok.

5 Mar 2008
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Haha, vadfan, ''förhör''? :P

Det är inte bara onyttigt att äta papper. Extremt ohygieniskt att äta papper från en bok.

förhör: snack med föräldrar, snack med rektorn, fråga varför jag gjorde så, et.c

tja, jag vet igentligen inte varför jag började, men jag är glad att jag slutade nu när jag läst vad du skrev :)

Nivå 0 · Nykomling

hmm... det värsta jag gjort är nog när jag slog till min lärare i 1:a klass... fyfaen...

hmm.. värsta var väl bajskrig i toaletten i ettan :P

En kompis var på toa och sket och en annan kompis och jag var inne i toan. Den skitande kompisen sket i några blåa påsar (Som man använder för att stoppa skorna i när man är inomhus) och gav varsin till den stående kompisen och mig. Sen sa han att vi skulle kasta på varandra xD

Så j*vla kul! Tur var att ingen påse träffade oss utan dem träffade väggen (Och sprängdes) :P Fyfan, det var brunt över hela väggen! ^^

8 Mar 2008
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

tja, ca 150 sidor, vet inte riktigt, men det var SVJ av Roald Dhal

Men den boken är seriöst så j*vla bra att jag förstår att du tuggade på den ^^

Nivå 0 · Nykomling

Jag råkade "Putta" sönder en glasdörr. Jag och 5 till skulle gå igenom den, så puttade 3 av oss samtidigt och den typ åkte in i väggen och gick sönder:/ Sen skyllde alla på mig, dom svikarna <.<

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling

Jag har en tendens att tappa bort mina pennor och sudd, och när detta händer snor jag från mina kamrater.

12 Mar 2008

typ när min lärare får utbrott är ganske kul. det sjukaste är typ när jag å några killar blir jagade av tjejer båda 6 åringar och 2er och 4or

asså vi blir jagade över hela skolgården

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

En kompis var på toa och sket och en annan kompis och jag var inne i toan. Den skitande kompisen sket i några blåa påsar (Som man använder för att stoppa skorna i när man är inomhus) och gav varsin till den stående kompisen och mig. Sen sa han att vi skulle kasta på varandra xD

Så j*vla kul! Tur var att ingen påse träffade oss utan dem träffade väggen (Och sprängdes) :P Fyfan, det var brunt över hela väggen! ^^

Låter hyffsat motbjudande....
↗ till inlägget
↗ till inlägget

fyFAN
Nivå 0 · Nykomling

När jag åkte igenom skolan i mitt superrymdskepp som har laserstrålar och mina kompisar som kan flyga sen så skjuter vi ner folk och vi har en stråle som gör omm folk till maträtter sen skjuter vi dom och äter dom <_< <_<

15 Mar 2008

typ det ända jag har gjort är att jag och en kompi tände en tändsticka på toaletten.vi äldade upp min uppsats. alla i vår klass lev skitoroliga. men inget randlarm gick. slutade med rektorn

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in