Hoppa till innehåll

Sjukaste Ni Har Gjort I Skolan


w4nkarN
 Dela

Rekommendera inlägg

Har gjort jävligt mycke.

t.ex vi kör burken som e helt meningslöst (man slår på en burk som är trasig så man får sår)

sen har jag jagat en kille i min klass som har damp typ så ramlade han på nått så hoppade jag på hans rygg för han kastade sand på mig... lite väl dumt då men ja va så för nå år sen :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 217
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Det här gjorde jag inte inne i skolan men under skoltid.

 

Ungefär 400 meter från min skola finns stadens största idrottshall, det finns 2 idrottshallar där inne A och B hallen.

I A-hallen finns läktare för ca 2000 pers och på kortsidorna är läktarna byggda ca 10 meter ovanför golvet.

På ena kortsidan finns en dörr som ibland är upplåst, när den är upplåst så kan man gå in i match kommentatorens rum där är det inte så coolt, men därinne finns en dörr som leder upp till ett rum som vi kallar "shred room" det rummet ser ut som en skateboard ramp och innehåller bara bråte, och lite andra saker.

 

I "shred room" finns en trapp som leder till ett rum som är beläget minst 15 meter ovanför planens golv därinne finns bara plattformer som man kan gå på, på utsidan av rummet i mitten är det bara svaga takplattor.

Rumet är säkert 80 meter långt och över 20 meter brett, i mitten på längden finns en takbomme som vi aldrig har gått förbi för det är risk att man ramlar ner då. I alla fall man kommer in på ena kortsidans hörn och man kan gå till andra hörnet av den kortsidan där finns ett till rum som ser ut som en skateboard ramp och vi kallar det rumet för "shred room 2" därinne finns massviss med gamla idrottsaker från 40 år tillbaka, det finns även ett tredje rum som är beläget på andra sidan rumet 80 meter bort men därinne har ingen varit.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

tycker att det e så j*vla töntigt när folk skryter om att dom och deras kompisar slår varann, det e ju som någon nämde, självklara saker

 

har väl själv inte gjort så mycke förutom att fälla ett träd och få en lärare att börja gråta (hon tog ut mej ur klassrummet och skällde ut mej gråtande, fick lite skuldkänslor då :( )

 

sen va det så j*vla kul när min kompis skällde ut skolans surkärring :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har snott en nyckel från en lärare som går till alla klassrum i skolan, så hursomhelst så gick jag in i en av personalrummen och tog 3 st 2dm höga post-it lappar som jag har 6 andra polare har dekorerat hela skolan med :) typ ca 1000-3000 st

Hoppas du blev avstängd från skolan då.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Eeeh.... Det "sjukaste" jag har gjort i skolan är nog att vara inne på 4Chan. ;O

 

När jag gick i förskolan så råkade jag slå sönder en spegel. Jag stog och boxade mot den, jag råka träffa.. ^^

 

Jag har också tagit sönder ett fotbollsmål. Asså inte ett litet. Det var ett 11-manna mål, fick inte betala :D

 

I förskolan så gick jag och min kompis runt och rotade i folks brevlådor. Vi dumpade allt i en brevlåda. Vi fick skäll sen.

 

 

Det var nog allt tror jag. Eller nej.

 

Jag har också fått "damp" på en lärare. Ingen gilla honom och vi hade honom i SO. Han kunde inte ett shit. Han sa att det var val var tredje år.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...