Hoppa till innehåll

Sjukaste Ni Har Gjort I Skolan


w4nkarN
 Dela

Rekommendera inlägg

Några saker jag kom på att jag gjort

 

Skrivit ut 500 papper på utskrivaren

 

Låst mellanstadiet så ingen kunde ha lektion:

Såhär gjorde vi, det finns 3 våningar och på varje våning finns en lång korridorr med 3 klassrum.

I korridorrerna finns 2 dörrar en på varje sida kortsida, den ena dörren låses automatiskt när man stänger den(den är normalt öppen med en kloss så den inte stängs) den andra dörren täcker man för med bandyklubbor så gör man på alla 3 våningar och den enda vägen ut är hissen som man sedan täcker för med bandyklubbor innifrån.

Det resulterar då att det inte går att komma in i korridorrerna.

Redigerat av Mazik
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 217
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

  • 3 veckor senare...

Jag ger mig f*n på att dom flesta i detta forum ljuger om vad dom gjort i skolan.

 

10-12 åringarna på forumet t.ex ljuger.

 

Och ni som "skryter" över hur kult det var att "slå" ner nån annan har ni inget liv överhuvud taget?

 

Visst kan man ha lite kul och "rasera" saker på skoj. Men att slå folk och mobba dom, ne fy f*n ni kommer hamna på IV. Vilket somliga mobbare hamnar på bara för att dom inte hade tid med sina läxor när dom var så kallade "upptagen" med att mobba och se cool ut.

 

Hela felet med dagens samhälle är att folk är osäkra på varran och därför spelar cool för att känna sig säker. Om alla människor på den här förbannade planeten skulle ge f*n att j*vlas med varran och ägna sig åt sina egna saker och acceptera vad vissa människor är så skulle alla dra fördel av det. Men som sagt människor blir osäkra när dom är med varran och därför trycker dom ner andra för att inte se annorlunda ut.

 

Kort sagt den dagen det blir kris på jorden = så är vi fukt. Så enkelt var det.

 

Om ni tycker detta är osannt och mobbing är rätt, samt kommer flama mig för detta inlägg, kom ann och spamma mig bäst f*n ni vill. Jag har utstått mer psykisk terror än vad era omogna små hjärnor nånsin kommer att komma på.

 

Punkt slut.

Redigerat av Gird3r
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kommer ihåg att jag gjorde massor av jävelskap i skolan då jag var liten. Proppade upp tvål i slangarna som gick till mjölken, punkterade cykel- och bildäck, kastade lera på folk och rotade igenom och snodde nödvändigheter som pennor, sudd, stift etc. från min lärares kateder. Skäms för min dumhet. Young & dumb.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

slamade en pizza i korridoren, o va tvungen att städa upp med rengöringsmedel, o fick för mej ja skulle elda upp d, tja, dt blev en j*vla stor svart väg XD fick måla hela korridoren över en lördag och söndag... dt sög..

 

 

Juste ja o nåra polare slängde i lakseringsmedel i maten i körtfärsåsen en gång xD

Redigerat av Agito
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...