💬
Logga in
Fuska.se

Sjukaste Ni Har Gjort I Skolan

217 svar · startad

Nivå 2 · Novis

Hmm.. Kanske inte så ovanligt, men för några månader sen så skulle vi ha NO-lektion men våran vanliga lärare var bortrest så vi hade vikarie. Det var sista lektionen för dagen (fredag dessutom) så alla ville sticka, och vikarien var tvungen att ha hand om 2 klasser (i 2 olika klassrum) samtidigt. Så jag och 2 kompisar gick såklart och sa till vikarien "alltså, kan inte vi få sluta för vi har INGEN aning om vad vi ska jobba med.. Vi har ju inte haft nån genomgång eller nåt" och hon bara "nej, men ni får läsa det här om bilar i slutet av boken", men vi sa bara att vi redan hade läst det xD

Vi skulle få sluta 20 min tidigare än vanligt bara för det, men alla stack när det var över 1 timme kvar av lektionen :P

Sen var det en liten skitunge som j*vlades med mig i vintras, genom att kasta snöbollar mellan bena på mig, så jag knuffade ner henne i en snöhög så hon började grina :P

typ smällt ett skåp med en riktig thunderking, f*n vilket liv det blev sen

21 Apr 2008
↗ till inlägget

Hmm.. Kanske inte så ovanligt, men för några månader sen så skulle vi ha NO-lektion men våran vanliga lärare var bortrest så vi hade vikarie. Det var sista lektionen för dagen (fredag dessutom) så alla ville sticka, och vikarien var tvungen att ha hand om 2 klasser (i 2 olika klassrum) samtidigt. Så jag och 2 kompisar gick såklart och sa till vikarien "alltså, kan inte vi få sluta för vi har INGEN aning om vad vi ska jobba med.. Vi har ju inte haft nån genomgång eller nåt" och hon bara "nej, men ni får läsa det här om bilar i slutet av boken", men vi sa bara att vi redan hade läst det xD

Vi skulle få sluta 20 min tidigare än vanligt bara för det, men alla stack när det var över 1 timme kvar av lektionen :P

Sen var det en liten skitunge som j*vlades med mig i vintras, genom att kasta snöbollar mellan bena på mig, så jag knuffade ner henne i en snöhög så hon började grina :P

WIN :D

Vi har ett kontrollfreak som intendent. Han sätter upp stora svarta lappar med skolans symboler där det står vad man absolut inte för göra och följden av det, varje gång han ser klotter eller något som är ritat med en penna börjar han rabbla att det kostar 19,000:- att måla om, så visst har jag - och många fler - har gjort motaktioner som flerdagars-skolk, bytt ut regel-lappar mot information(hans adress, telefon-nummer + person-nummer) och där vi beskriver hatet mot honom, och varför det finns. Han är en tyrann. Han spenderar sin fritid med att äta barn och slänga pennvässare på oskyldiga elever som inte råkat lyssna på vad han säger på lektionerna(han undervisar i matte).

En vän bad mig leta upp hans adress samt telfon-nummer, varefter min vän pissade i hans brevlåda.

Onödigt? Nej. Snarare rätt åt honom.

Senast ändrad:

23 Apr 2008
Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

WIN :D

Vi har ett kontrollfreak som intendent. Han sätter upp stora svarta lappar med skolans symboler där det står vad man absolut inte för göra och följden av det, varje gång han ser klotter eller något som är ritat med en penna börjar han rabbla att det kostar 19,000:- att måla om, så visst har jag - och många fler - har gjort motaktioner som flerdagars-skolk, bytt ut regel-lappar mot information(hans adress, telefon-nummer + person-nummer) och där vi beskriver hatet mot honom, och varför det finns. Han är en tyrann. Han spenderar sin fritid med att äta barn och slänga pennvässare på oskyldiga elever som inte råkat lyssna på vad han säger på lektionerna(han undervisar i matte).

En vän bad mig leta upp hans adress samt telfon-nummer, varefter min vän pissade i hans brevlåda.

Onödigt? Nej. Snarare rätt åt honom.

Ägga hans hus fo sure!

Senast ändrad:

Nivå 13 · Mästerfuskare

kastat en sudd i skallen på en lärare... :lol:

Senast ändrad:

24 Apr 2008
Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

kastat en sudd i skallen på en lärare... :lol:

Haha! Den passa bra in här bland alla andra inlägg :lol:

Min kusin råka göra det på en av våra lärare också! ^^

27 Apr 2008
Nivå 5 · Fuskare

Träffade Svenska läraren med en isboll i bakhuvet som tur var i 5 an för 2 år sedan :)

Nivå 2 · Novis

Kastade en isboll mellan benen på idrottsläraren i 6an för att han tvingade oss att gå ut och ha gympa ute i JANUARI...

Senast ändrad:

Nivå 7 · Fuskare

T,ex under uppvärmningen på Idrotten ifall vi spelar "killer ball" man kastar omkring bollar så ifall man blir tagen så ska man göra 10 sit ups osv. Vi brukar då kasta dem där bollarna i huvudet på läraren vi har alltså helt "oavsiktligt". En annan i klassen limmade ihop alla sidor i lärarens frånvaro lista. Min kompis som dels är okunnig inom kemi och dels är lite puckad hade snott en ca 10 cm lång bit magnesium och satt och eldade på det vid bänken brevid oss andra, plötsligt började magnesiumet brinna skarpt och det vart jätte mycket rök. Brandvarnaren gick men ingen sa att det var han. I skol matsalen så lekte nån i klassen med ett sudd som han sedan tappade utan att se vart det kom så han struntade i det. Då vi satt och åt så hittade en annan suddet i sin mat :P Händer en hel del mer. Edit: För några dagar sedan hade någon kastat in en cykel genom rutan in i ett klassrum :S

Senast ändrad:

11 May 2008
Nivå 6 · Fuskare

jag och en annan kille sate lim på en stol i matsalen

Nivå 5 · Fuskare

Jag sparkadee en fröken i rumpan när jag var 6 år

22 May 2008
Nivå 5 · Fuskare

Jag gjorde en stinkbomb som luktade så j*vla mycket.

Jag la den i typ 8 lärares väskor och när dom typ små sprängdes

så hörde alla det och röken kom till larmet och vi fick springa ut .. men det roliga är

att nästan var ända väska var en handväska så alla läraren gick ut med sina

handväskor som luktade som ko-avfall.

Nivå 6 · Fuskare

limmat fast stolar,bombat sudd i huvudet på folk,låtsatskn*lla våran lärare när hon inte såg(alltså "sätta på" henne när hon tittar åt ett annat håll fast på låtsas m.m.

alltså på våran hatlärare.

Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget

limmat fast stolar,bombat sudd i huvudet på folk,låtsatskn*lla våran lärare när hon inte såg(alltså "sätta på" henne när hon tittar åt ett annat håll fast på låtsas m.m.

fy f*n va cool du är.
↗ till inlägget

f*n, om du hade vorit på vår skola skulle du vara den coolaste! [iRONI] ;:
Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

Det lär krävas jääääääääävligt mycket lim för att en stol ska fastna.

Sudd i huven på folk? Så sjukt! :S

Juckar du alltså i arslet på läraren när hon inte ser? Trevligt.

Nivå 5 · Fuskare

En sak är säker 99% Av dagens ungdomar har NO RESPECT för sina lärare!

Skamligt.

Nivå 7 · Fuskare

spelat klädpoker med dom hetaste tjejorna i klassen , limmat ihop 2 bänkar med lösnagel limm snott chokladkaniner från vår lärare spolat ner paperssarvetter i toan så det blev stopp, kastat in stinkbomber i ventilationstrumman, andvänt magic rotation på alla skärmar i datasalen så när man loggar ut kan man inte ändra tillbaka det, hackat admins lösenord och blocka alla söksidor som google ändrat startsidorna till bögporr sidor, mulat en lärare, hällt smörsyra i no salen, äldat magnesium under brandlarmet ( det gick inte) eldat metanol i klassrummet ( brinner som f*n och är giftigt) har dratt ner en het bruds "mjukisbyxor" och string i kafeterian, limmat fast en stol i golvet med lösnagelslimm, "taffsat" på en tjej under lektionen (under bhn), doppat grejor i flytande kväve(fryser direlt) och kastat på väggarna häftat fast en kompis hand på slöjdbänkarna, skruvat loss toppen på saltkaren, flyttat orienterings kontrollerna när vi har orjenterings tävling, gjort wett willy på båda mina klassföreståndare:P

Nivå 9 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

spelat klädpoker med dom hetaste tjejorna i klassen , limmat ihop 2 bänkar med lösnagel limm snott chokladkaniner från vår lärare spolat ner paperssarvetter i toan så det blev stopp, kastat in stinkbomber i ventilationstrumman, andvänt magic rotation på alla skärmar i datasalen så när man loggar ut kan man inte ändra tillbaka det, hackat admins lösenord och blocka alla söksidor som google ändrat startsidorna till bögporr sidor, mulat en lärare, hällt smörsyra i no salen, äldat magnesium under brandlarmet ( det gick inte) eldat metanol i klassrummet ( brinner som f*n och är giftigt) har dratt ner en het bruds "mjukisbyxor" och string i kafeterian, limmat fast en stol i golvet med lösnagelslimm, "taffsat" på en tjej under lektionen (under bhn), doppat grejor i flytande kväve(fryser direlt) och kastat på väggarna häftat fast en kompis hand på slöjdbänkarna, skruvat loss toppen på saltkaren, flyttat orienterings kontrollerna när vi har orjenterings tävling, gjort wett willy på båda mina klassföreståndare:P

Du är min idol.

23 May 2008
Nivå 11 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

En sak är säker 99% Av dagens ungdomar har NO RESPECT för sina lärare!

Skamligt.

Jag har mycket respekt för mina lärare, speccielt för NO Lärarna. ( Båda är riktigt läskiga och man vill absolut inte att de ska bli förbannade. )

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in