Norton är ett dålit antivirusprogram.Men bäst i täst är Kaspersky och Outpost.
Akta Er För Norton...
↗ till inläggetBäst i test är AVG. Du är dålig på att stava.Norton är ett dålit antivirusprogram.Men bäst i täst är Kaspersky och Outpost.
Jag har fått ett enda virus på Norton sen år 2005.Slå det!Och Norton tog bort det direkt.
Du får komma med argument om varför det är dåligt om du vill bli tagen seriös. Har du några bevis?
Jag tycker inte om Norton, irriterande och inte lika säker som Nod32 eller Kaspersky. avg är ett gratisantivirus som fungerar, men är man villig att lägga pengar på ett AV så lägg det på Kaspersky eller Nod32.
AVG är inte ett gratisprogram, AVG Free däremot är det.
Jag tycker man bör satsa på Nod32 som Wacko, drar lite kraft från datorn, uppdateras ofta, prisvärt.
Har blivit ett av världens mest belönade Antivirusprogram.
Jag är nöjd med Norton, har inte fått något virus som förstört något och när något är fel så varnar det så man märker, inte som Norman, det är riktigt skit det.
Alla test säger så!!!
↗ till inläggetJag har fått ett enda virus på Norton sen år 2005.Slå det!Och Norton tog bort det direkt.
4 år, då jag använde ZoneAlarm, BitDefender och Kaspersky. Sen är man ju försiktig också.
Hatar Norton över allt annat! Blockerar alla spelservrar etc.
Nod32 ftw!
Jag tror att hur mycket virus man får på datorn beror mest på vad man är inne på för sidor!
Norton passar nybörjaren
Jag föredrar Internet security 2008 det är bra och säkert!
hade avg free och zonealarm innan och de funkade skitbra nu har jag dock inget anti virus program eller liknade för det plockade bara bort mina roliga trojaner och keyloggers å skit :P
jag har inte nåra proplem med norton 360
men ni får tycka som ni vill!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Okej om ni nu vill veta varför norton är så dålig så lysna här då
Min dator det va seg och konstig så jag trode jag hade virus sökte med norton(tog typ 2timmar eller mer <_< )
Men jag hita inget virus så jag laddade ner AVG Free testade och jag hitade 5-7 virus så skrota norton det hitar inga virus nästan
↗ till inläggetHar aldrig fått nåt virus med norton sen jag fick min dator.Jag har fått ett enda virus på Norton sen år 2005.Slå det!Och Norton tog bort det direkt.
saken är att du bara inte hittar dem...de finns men du kan inte se dem :)
↗ till inläggetVa knäppt! :)saken är att du bara inte hittar dem...de finns men du kan inte se dem :)
Japp, gillar ej heller norton. Avast! Är de jag använder mest nu.
Så ni som inte vill ha virus byt till AVG Free sök på google bara
Byt virus?