Bra guide, om ni vill ha en snygg layout så måste ni lära er CSS. Html kan ni använda till själva innehållet i sidan.
Till Dig Som Ska Skapa Hemsida!
↗ till inläggetNej, HTML måste man använda till allt. Med Css formaterar man det man skrev i HTML.Bra guide, om ni vill ha en snygg layout så måste ni lära er CSS. Html kan ni använda till själva innehållet i sidan.
WOW! fin guide :D
NICE GUIDE!bara bra att den blev klistrad.
Wow, tackar för denna guide!!! :D, jag har gjort en sida till våran css-clan!, pm om ni vill veta länken!, (jag får nog inte lägga ut den här, reklam vettu ;))
↗ till inläggetPosta i feedback foumet.Wow, tackar för denna guide!!! :D, jag har gjort en sida till våran css-clan!, pm om ni vill veta länken!, (jag får nog inte lägga ut den här, reklam vettu ;))
SKITBRA guide brukar inte orka läsa alla guider men det gjorde jag med denna :)
Tycker Anders borde ta upp möjligheten att köra egen server, det är ju allra billigast och bäst. Dessutom basar man över servern så man kan installera vilka plugins och scriptspråk man vill. På ett webbhotell kanske de vill förgranska alla script innan de aktiveras så att man inte försöker komma åt andra användares mappar och sådant...
Dessutom har man en annan fördel: Hur mycket utrymme man får begränsas bara av hur mycket hårddisk man stoppar in i servern. I med en 500GB och du har hemsideplats så det räcker och blir över.
men lol fattar du inte att guiden är från 2005! :lol:
Läste igenom allt ! Bra guide ! riktigt lyckad
Jag tycker också att guiden var jättebra!
Snyggt jobbat Andersffs! ;)
Sluta Necroposta
↗ till inläggetSluta Necroposta
Den var sticky.. <.<
↗ till inläggetSluta Necroposta
Sluta själv! ^_^
bara en fråga killar var laddar man upp hemsidan?
↗ till inläggetLjuvlig guide, här passar nog klistret in ganska bra
Var laddar man upp hemsidan?
Tack för hjälpen *borttaget*
↗ till inläggetdet lät bra även om jag inte läste igenom allt :D
håller med
Riktigt najs, bra guide också! Ska testa mig fram senare. :)
bRA gUIDE!
↗ till inläggetDet står i inlägget, freewebs elr vad det heter, där laddar man upp hemsIdanbara en fråga killar var laddar man upp hemsidan?
↗ till inläggetDet står i inlägget, freewebs elr vad det heter, där laddar man upp hemsIdanbRA gUIDE!
Varför kommentera på en post gjord för ett år sen?