💬
Logga in
Fuska.se

Sommarlov!

48 svar · startad

Nivå 1 · Novis

Jag ska åka till Kreta i Grekland.

11 Apr 2008
Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Ännu en jätte Bump.

aja Jag kanske ska till fotbolls em :D

Nivå 7 · Fuskare

Om jag har tur så får jag arbeta på Luxo eller Bergs Timber under sommarlovet och efter det blir det förhoppningsvis Högskolan i Kalmar med "Utvecklare av digitala tjänster".

Steka sönder, sedan ska jag använda en cola light 2l + fyra menthos tabletter till alla vattenkrig...

14 Apr 2008
Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Ännu en jätte Bump.

aja Jag kanske ska till fotbolls em :D

Vadå? Den följer ju tråden.

Jag ska åka ner till stockholm och vara på spelträff, sen till stockholm på nåt spelträffsliknande grejs (Mest att man ska få träffa personer från the internet och ha sig i några dagar) Sen eventuellt en annan spelträff i Lidköping. Och givetvis ska man käka kebab och dricka jolt. >:3

Nivå 1 · Novis

Ska jobba några veckor hade jag tänkt. Ska åka sverige runt med husvagn med några polare, kan bli en del fester då hehe. Ska också va i loftahammar med detta gäng och chilla och åka ut med en av mina polares båt. Sen ska vi till mitt land och sola och bada samt partaja. Sen utöver det så ska jag ta det lugnt, spela lite dator på kvällarna och bada på dagarna, om nu vädret tillåter.

Nivå 7 · Fuskare

Jag ska umgås med min flickvän (så klart) och det lär väl vara hela lovet i princip. Inte varje dag givetvis, man får ju ägna några dagar åt gamla polare och festa och dylikt.

Ska ha lite konserter med bandet (3 st än så länge, förhoppningsvis dyker fler upp :))

Lite datorsittande ofc, det är ju standard varje dag

Spela gitarr

Repa med mitt andra band

Bara ta det lugnt.

Fullspeckad sommar :'D längtar som f*n ^^

Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Jag ska umgås med min flickvän (så klart) och det lär väl vara hela lovet i princip. Inte varje dag givetvis, man får ju ägna några dagar åt gamla polare och festa och dylikt.

Ska ha lite konserter med bandet (3 st än så länge, förhoppningsvis dyker fler upp :) )

Lite datorsittande ofc, det är ju standard varje dag

Spela gitarr

Repa med mitt andra band

Bara ta det lugnt.

Fullspeckad sommar :'D längtar som f*n ^^

andra band?

Nivå 10 · Veteranfuskare

Ska börja övningsköra lite er på allvar med min moppe, lära mig trafikvett och sånt.

Jag är en trafikfara när jag cyklar, så någon kommer dö när jag kör moppe. :')

Kommer bli en hel del datorsittande också. :D Det är på sommaren alla tevliga "småstora" lokallanen ordnas. :D

Blir säkert att man sätter eld på något också, det är tradition på sommaren sen 3 år tillbaka! Förra året brann en koja i skogen upp, får ser vad jag och kompisarna hittar på i år. :D

15 Apr 2008
Nivå 6 · Fuskare

Blir väl utomlands och lite allt möjligt.

19 Apr 2008

jobba, supa och dra på en roadtrip om man lyckas med de jäkla körkortet, men till tyskland ska det resas i vilket fall :)

Nivå 10 · Veteranfuskare Moderator

Ska träna, ranka på fuska :P Och vara med kompisar och bästisen datorn :rolleyes:

Nivå 2 · Novis

Jag ska bygga flotte med polarna iallafall. Och sitta vid datorn. Höll på att glömma, ska testa flotten också! :lol:

Ni som skriver att ni ska ranka:

1. Fy f*n, rank är inte värt nåt och leder bara till spam. Skäms fjortisungar!

2. Fuska är dött på sommarn, kanske 10 inlägg per dag. Så ni kommer få mindre rank på en vecka än ni får på en dag i vanliga fall. ._.

Vad vet du om det du har ju knappast varit medlem under sommaren?

Åka till grekland, simma/bada, slappa och ha kul =)

Nivå 6 · Fuskare

det är inte hans första användare precis..han brukar bli bannad för hans "rank hunting" sen gör han en ny.

Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Ni som skriver att ni ska ranka:

1. Fy f*n, rank är inte värt nåt och leder bara till spam. Skäms fjortisungar!

2. Fuska är dött på sommarn, kanske 10 inlägg per dag. Så ni kommer få mindre rank på en vecka än ni får på en dag i vanliga fall. ._.

nä de är på sommarn det är många inne

ex: Flest användare online var 539 st den 25/06-2007 14:14:39

Senast ändrad:

Nivå 2 · Novis

Bada :3 Sen vet jag inte...

Nivå 6 · Fuskare

vrf skulle fuska vara dött på sommaren...då är ju flest personer hemma hela dagarna lol..

Nivå 9 · Veteranfuskare Knark
↗ till inlägget

utomlamds, dator

spela in en stutsmatta film (kanske)

Och du är 57år? Go Morfar asså!

Själv ska man ju åka te västkusten.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in