Som rubriken har/ska ni praoa(t).
Ska snart praoa på Volvo Aero (flygmotorer inte bilar!). Då kan man även få varm choklad från deras kaffe maskin! B)
Blev minifuskare av detta ämnet!!! :D
Som rubriken har/ska ni praoa(t).
Ska snart praoa på Volvo Aero (flygmotorer inte bilar!). Då kan man även få varm choklad från deras kaffe maskin! B)
Praoade 2 veckor på 4sound på folkungagatan. En musikaffär B)
Största delen av tiden satt jag och spelade elgitarr ;)
↗ till inläggetf*n va nice, jag ska söka jobb där när jag slutar skolan :) men vet inte vart jag ska vara det får vi se i treanSom rubriken har/ska ni praoa(t).
Senast praoade jag på en grossist.
Jag missade att praoa i sjuan, och i åttan, så jag ska praoa i nian. :P
Förhoppningsvis kan jag få praoa på en spelbutik.
Har praoat på ICA.
Till idioten som skrev att du fick choklad där: Jag fick välja vad jag ville från cafeterian och fick en stor j*vla rostbiffmacka, tårta, m.m.. :-)
↗ till inlägget...nödvändigt att kalla honom idiot? :huh:Har praoat på ICA.
Till idioten som skrev att du fick choklad där: Jag fick välja vad jag ville från cafeterian och fick en stor j*vla rostbiffmacka, tårta, m.m.. :-)
Ska försöka få något på en hårdvarubutik. De kan nog behöva min kunskap och vägledning. B)
↗ till inläggetSka försöka få något på en hårdvarubutik. De kan nog behöva min kunskap och vägledning. B)
Stackars hårdvarubutik. :lol:
Praoade på posten(inget att rekommendera) för ett par veckor sedan.
↗ till inläggetJa gör det! Flytta till trollhättan, där kanske du kan komma in på VA! :D↗ till inläggetf*n va nice, jag ska söka jobb där när jag slutar skolan :) men vet inte vart jag ska vara det får vi se i treanSom rubriken har/ska ni praoa(t).
Jag bor nära Trollhättan. B)
↗ till inläggetHah! Coolt! Föresten varför raporterades InFlame inlägg? :oJag bor nära Trollhättan. B)
Praoat på Jm :P
För tre veckor sen praoade jag i S-klassen (särskolan)
på Bodaskolan i Skutskär, för min utvecklingsstörda lillasyster går där.
Så... tystnadsplikt FTW!
har praoat på en verkstad och nu ska jag praoa på en pizzeria.
På Konsum ganska kul
Hittade ingen Bra prao plats så jag praoade på ett dagis som min mormor jabbar på två år i rad lite mobbat kanske men det var helt okej :)
Praoar inte förns sjuan... Vill praoa på Corestore, men för tidigt att tänka åp det nu. :I
Har praoat på BR leksaker :)
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in