💬
Logga in
Fuska.se

Var Ska/har Ni Praoa?

49 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling

Blir Bokia i höst.

24 Aug 2008

Kanske något internetcafé? :)

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Jag praoar inte heller förän i sjuan, bor rätt nära Ängelholm så undrar om man kan praoa hos koeniggsegg (ett bilföretag som gör typ världens näat snabbaste bil)

Haha jo, det skulle nog mer vara en dröm :<

Nivå 0 · Nykomling

Prao på vårterminen. Kommer nog kanske praoa hos min morbror som jobbar som vaktmästare eller på något sjukhus kanske. Drömmen skulle dock vara att praoa på någon RC-butik. :)

Nivå 0 · Nykomling

ICA

25 Aug 2008
Nivå 0 · Nykomling

Prao som musiklärare på Hässleholms musik och kulturskola

2 Sep 2008
Nivå 0 · Nykomling

Har praoat på: Ett dagis... Riktigt surt, men de va bara en dag i ett par timmar så de gjorde inget...

Nybergs bil, Volvo-verkstad. Skit kul!! Speciellt när man skulle testa bilarna efter en reparation och mekanikern körde som F*N!!!

Ztyle bar och matsal: Också riktigt roligt!! Grattis "dagens lunch" i två veckor samt två hundra när man slutade.

Ska ut på prao om 1 o en halv vecka. Då blir det Nya Musik, en musik butik här i stan.

Senast ändrad:

3 Sep 2008
Nivå 0 · Nykomling

jag funderar på Önskeleken/Lek och bus landet

8 Sep 2008
Nivå 0 · Nykomling

Har praoat i åttan och ska snart praoa igen.. går i 9.an

Fast vi har inte valt prao-platser än...

i åttan praoa jag på ett badhus.. ganska tråkigt.. fick diska mest typ.. men fick laga mat o göra mackor oxå..

Smöret hade stått framme ganska länge.. typ över natten elr nått... asså SKIT-FRÄÄÄÄÄSCHT..!! HAHA :P

9 Sep 2008
Nivå 0 · Nykomling

Jag Prao:ade på InterSport en gång. Det var väldigt tråkigt och resulterade mest i att man stod still och väntade.

Sedan praoade jag på Cognimatics. Det var väldigt roligt då jag fick koda lite PHP och Java. Jag fick även gå runt med barnvagn. 8)

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in