💬
Logga in
Fuska.se

Det Är Sååååå Tomt

60 svar · startad

↗ till inlägget
↗ till inlägget

Jag var tjej senast jag kollade efter så... Hej på er alla. <.<' >.>'

Ska man nämna ditt namn i en tråd så fort den handlar om tjejer?

Men.. duh.. Hon ÄR ju faktiskt tjej...

Det va ju s*it roligt.... <_<

↗ till inlägget
↗ till inlägget

Jag var tjej senast jag kollade efter så... Hej på er alla. <.<' >.>'

Ska man nämna ditt namn i en tråd så fort den handlar om tjejer?

Men.. duh.. Hon ÄR ju faktiskt tjej...

Oj, det hade jag ju missat! ;O Duh.
↗ till inlägget

Fjortisar har vi nog av här, och omogna ungar.

Gå tillbaka till Lunarstorm där ni kom ifrån ;)

Så vi kan gå tillbaka till våran väldigt spännande debatt och data vardag som visserligen försvann när ni kom, var bättre förr i tiden, säger jag bara O.x

Förr i tiden? Får man fråga vilka tider det var då? För om jag ser rätt, så har du bara vart medlem i ett halvår..
3 May 2008

Mindtwistah: Säkert? Jadu, vem vet igentligen vad som är bakom användaren.

:D

4 May 2008
↗ till inlägget

90% av alla fjortisar håller till på lunarstorm, Bilddagboken, Playahead osv, och 2% har gått vilse och hamnat här. Men de flesta av oss här är inte fjortisar, och det ska man uppskatta.

Men det här forumet är ett bra 'allt-i-ett' forum :) Här kan man snacka om i stort sätt vad som helst.

2% ? Mer typ 0.000001% o.o
↗ till inlägget
↗ till inlägget

90% av alla fjortisar håller till på lunarstorm, Bilddagboken, Playahead osv, och 2% har gått vilse och hamnat här. Men de flesta av oss här är inte fjortisar, och det ska man uppskatta.

Men det här forumet är ett bra 'allt-i-ett' forum :) Här kan man snacka om i stort sätt vad som helst.

exakt, hur stor e chansen att en fjortis går vilse?

personligen bryr jag mig inte så mycket om vilcket kön som e på vilcken sida =/

↗ till inlägget
↗ till inlägget

exakt, hur stor e chansen att en fjortis går vilse?personligen bryr jag mig inte så mycket om vilcket kön som e på vilcken sida =/

MYCKETstor faktiskt.

jag är väll tillräkligt aktiv så ni inte behöver nå mer tjejer :P

5 May 2008

Några finns det väl det finns t.ex. en moderdator som är tjej ;)

6 May 2008
↗ till inlägget

jag är väll tillräkligt aktiv så ni inte behöver nå mer tjejer :P

Men du är inte tillräckligt mogen.
The Ghost&#33;
↗ till inlägget
↗ till inlägget

exakt, hur stor e chansen att en fjortis går vilse?

personligen bryr jag mig inte så mycket om vilcket kön som e på vilcken sida =/

håller solklart med där.

orka bry sig om det. alla är ju inte lika.

7 May 2008

bilddaboken.se, snyggast.se, lunarstorm.

Haha, men jag har sett lite nya tjejer på fuska (:

Men det äro inte många av oss.... :3 Lite synd ändå o:

The Ghost&#33;

vi på fuska just nu som vill ha mer tjejer på fuska då kan vi ju bara tipsa te.x tje-kompisar, tjejer man känner osv?

Tjejer finns inte så många här nej, och det är inte förvånande, det är en sida som handlar om fusk och tv- samt dator-spel för yngre killar.

Själv så intresserar mig inte tv- och dator-spel längre, men jag är kvar för att jag gjorde det en gång i tiden. Men annars som tjej kanske det inte är så värst intressant att vara här om man inte råkar vara rätt ung samt intresserad av dessa saker.

Trådstartare #37
↗ till inlägget

vi på fuska just nu som vill ha mer tjejer på fuska då kan vi ju bara tipsa te.x tje-kompisar, tjejer man känner osv?

JA DET är sant men alla som jag käner hatar fuska.se!!!!!!!!

DOM GÅR BARA IN PÅ FUSKA.NU!!!!!! :evil:

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Haha, tomt är det. Tjejer har ett liv grabbar. XD

Men ändå några finns det: Draghon, wildwolf, Apelsin och GaaraOfSand t.ex.

Senast ändrad:

Fuska.se är sen sån j*vla härlig sida :). Man pratar inte bara om spel utan man kan prata om allting. Dessutom finns det så sköna människor här ;)

För att tjejer bryr sig inte så mycket om spel eller fusk .. Som movieme sa det är bara fjortisar .. :P

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in