nån som kan hjälpa mig med en sak
MIN STAD BLIR BARA ARGARE OCH ARGARE FAST JAG PUMPAR DEM FULA MED FIN 100 VIN I TIMEN OCH DE ÄR INTE NÖJDA KAN DE INTE NÖJA SIG NÅN GÅNG???????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
nån som kan hjälpa mig med en sak
MIN STAD BLIR BARA ARGARE OCH ARGARE FAST JAG PUMPAR DEM FULA MED FIN 100 VIN I TIMEN OCH DE ÄR INTE NÖJDA KAN DE INTE NÖJA SIG NÅN GÅNG???????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
↗ till inläggetMinska folket i stan då...nån som kan hjälpa mig med en sak
vadå ska jag döda dem eller??
eller ska jag skicka ut alla i krig eller nåt?
Uppgradera din taverna...
↗ till inläggetnån som kan hjälpa mig med en sak
Din stad är full av alkolister.
↗ till inlägget↗ till inläggetnån som kan hjälpa mig med en sak
jupp och alla är fulla
fast halva stan är i krig med tomtefarn
han har plundrat mig på 150k guld
Varför har vissa en palm framför sitt namn?
↗ till inläggetVarför har vissa en palm framför sitt namn?
De har suttit semesterläge på sig.
↗ till inläggetOkej tack.
Vad händer när de är i semester-läge då?
Vet inte riktigt, men man kan inte attackera en i semsterläge iaf. Antar att det är själva poängen ^^
↗ till inläggetSå..nån som spelar detta? har bara precis börjat så jag vet inte riktigt vad man kan jämföra det med.
http://www.ikariam.se/ är länken iaf :)
SKIT TRÅKIGT. det sämsta j*vla spelat som finns
↗ till inlägget↗ till inläggetnån som kan hjälpa mig med en sak
jupp och alla är fulla
fast halva stan är i krig med tomtefarn
han har plundrat mig på 150k guld
Ge mig hans coords så skickar jag en armé dit, han är ju 2:a på listan :o Jag har 66k guld, ingen vill köpa svavel eller marmor :( Jag har slutat ge dom vin. INGEN I MINA STÄDER FÅR NÅGONSIN DRICKA ALKOHOL. Dom är fortfarande glada.
↗ till inläggetVet inte riktigt, men man kan inte attackera en i semsterläge iaf. Antar att det är själva poängen ^^
man pausas helt enkelt.man får inga resurser,kan inte bli anfallen..ja du fattar poängen.
↗ till inläggetSå..nån som spelar detta? har bara precis börjat så jag vet inte riktigt vad man kan jämföra det med.
nej det är roblox...
↗ till inlägget↗ till inläggetSå..nån som spelar detta? har bara precis börjat så jag vet inte riktigt vad man kan jämföra det med.
Antar att du aldrig testat det.
Ikariam är imo det bästa 'casuala' spelet. d.v.s ett som man bara loggar in på cirka 1 gång per dag och inte lägger ner så mycket tid på.
du behöver lägga ner mkt tid på det senare....det är precis som travian, man måste gå upp på natten och liknande hela tiden >_<
human-age.com är nog det bästa 1 gång om dagen spel jag vet :P
Jag höll på med Human-age som 'Secondary Spel' innan Ikariam. Tröttnade rätt snabbt.
↗ till inläggetVa?du behöver lägga ner mkt tid på det senare....det är precis som travian, man måste gå upp på natten och liknande hela tiden >_<human-age.com är nog det bästa 1 gång om dagen spel jag vet :P
Om man är riktigt hardcore kanske man går upp mitt i natten. :P
Jag är nybörjare heter Duali95 på alpha
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in