💬
Logga in
Fuska.se

Tafsa

127 svar · startad · 🔒 låst

↗ till inlägget

I min klass tafsar de flesta tjejerna på mig och jag tafsar tbx :)

du skrev de på förra sidan, måste du skriva allt 2 gr ifall folk inte ser de första gången?

on topic: nej, jag tafsar inte på folk

↗ till inlägget
↗ till inlägget

I min klass tafsar de flesta tjejerna på mig och jag tafsar tbx :)

du skrev de på förra sidan, måste du skriva allt 2 gr ifall folk inte ser de första gången?

on topic: nej, jag tafsar inte på folk

Sry men kolla datumet när jag skrev det första innlägget det var ganska länge sedan.

men och? ska alla börja svara på alla trådar 2 gr bara för de?

mänder väll att man "råkar" "taffsa" på några brudar typ "spankar" alltid en het bruds röv när ja går förbi henne elelr liknande:P men innanför bhn händer typ bara på so lektionerna då dom är så j*vla tråkiga:P

Om en kille i vår klass skulle tafsa på en tjej, skulle han bli nerslagen, av tjejen.

↗ till inlägget
↗ till inlägget

Varför tafsa överhuvudtaget?

SMART! Varför skaffa tjej överhuvudtaget, varför ha sex över huvud taget, MAN HAR JU EN DATOR, då behöver man ju inget mer såklart, vad tänkte vi på ? :o

Fattar inte det där med datorn. Jag menar bara att jag inte fattar varför man tafsar, tycker att det är lite onödigt.
24 May 2008
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Varför tafsa överhuvudtaget?

SMART! Varför skaffa tjej överhuvudtaget, varför ha sex över huvud taget, MAN HAR JU EN DATOR, då behöver man ju inget mer såklart, vad tänkte vi på ? :o

Det har abslout inget med sakerna du skrev att göra. Om man tafsar är man bara ett omoget äckel. Olovligt tafs of course, men det tar jag för givet när ni skriver "tafsa".

Nopp :(

Har ej det

16 Jun 2008
↗ till inlägget

Om en kille i vår klass skulle tafsa på en tjej, skulle han bli nerslagen, av tjejen.

samma sak här xD

On Topic : nepp,har aldri taffsat

Senast ändrad:

29 Jun 2008

Jag tafsar inte på folk...jag j*vlas med dom >:)

11 Jul 2008

Bara av en slump.. :huh:

20 Jul 2008

Tafsa har jag fått för mig är när någon person inte vill eller inte är beredd på det, det vill säga något man inte borde göra. Om däremot tjejen/killen tillåter en att vidröra en så ska det inte uppstå några problem, så länge man själv vill också såklart. Inget ska vara påtvingat.

↗ till inlägget

Är det bara jag som har fått för mig att tafs är ofrivilligt pilleri?

så sant.

tafs = ofrivilligt pilleri

gos = frivilligt pilleri

kladda = ofrivilligt smek

gos = frivilligt smek

24 Jul 2008

bara en gång av misstag eller.... :evil: ;| :_

Jag och en tjej brukar köra "Stjärt Spank"

Vi tävlar om vem som kan få det skönaste "Spank ljudet" på den andres rumpa.

Jag vinner alltid :D

12 Aug 2008
↗ till inlägget

Jag och en tjej brukar köra "Stjärt Spank"

Vi tävlar om vem som kan få det skönaste "Spank ljudet" på den andres rumpa.

Jag vinner alltid :D

GRATTIS, du hade säkert vunnit OS i det.

men det räknas inte som tafs, hon är ju med på det?

13 Aug 2008

Det har väll alla över tolv gjort eller?

Och nu har man ju flickvän också så det blir ännu mer ^^

Det lät fel, jag tafsar inte på allt och alla hela tiden, kanske bara ibland när jag inte hade flickvän.

Palla tafsa överhuvudtaget.

17 Aug 2008

"taffsade" på min kusin en gång,

hon höll på att trilla ifrån en backe,vi lekte med våran farmor's rullator XD så hon stog i rullatorn och skulle åka ner för backen(ack vi var inte smarta) så då lutade rullatorn över,så klart,och jag stog framför.(hon är 17,jag var 12då)

så stog jag nedan för,

så jag tog imot henne,dock på fel sätt,så jag satte båda händerna rakt på brösten.

lika kvikt så drog jag bort dom igen :P

fast man kommer ihåg känslan

19 Aug 2008
↗ till inlägget

"taffsade" på min kusin en gång,

hon höll på att trilla ifrån en backe,vi lekte med våran farmor's rullator XD så hon stog i rullatorn och skulle åka ner för backen(ack vi var inte smarta) så då lutade rullatorn över,så klart,och jag stog framför.(hon är 17,jag var 12då)

så stog jag nedan för,

så jag tog imot henne,dock på fel sätt,så jag satte båda händerna rakt på brösten.

lika kvikt så drog jag bort dom igen :P

fast man kommer ihåg känslan

Känsla, din kusin. Uuh, creepy.
🔒 Tråden är låst och kan inte längre besvaras.