Hoppa till innehåll

Tafsa


Gäst nissling
 Dela

Rekommendera inlägg

brukar tafsa på tjejerna i min klass på skoj sen har man ju tafsat på sin flickvän ;)

i onstags var min klass på bibblan precis när jag skulle gå så kom en tjej i 5:an å tafsade på mig. Liksom hon bara gick förbi å precis då så tog hon fram handen mellan mina ben å kännde. jag låssades att jag inte märkte nåt :P

 

det var lite läskit

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 127
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

brukar tafsa på tjejerna i min klass på skoj sen har man ju tafsat på sin flickvän ;)

i onstags var min klass på bibblan precis när jag skulle gå så kom en tjej i 5:an å tafsade på mig. Liksom hon bara gick förbi å precis då så tog hon fram handen mellan mina ben å kännde. jag låssades att jag inte märkte nåt :P

 

det var lite läskit

1. Det är inte skoj att tafsa.

2. Tafsat på din flickvän? Verkar ju helt sjukt.

3. Tror knappast att det var meningen. Hon råkade möjligtvis kanske nudda vid dig.

 

Verkar inte som om du vet innebörden av att tafsa.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

asså shit tex nån tjej i min klass kanske nyper häcken lr nåt så gör jag tbx

 

meen gud asså jag tafsar liksom inte så på min flickvän jag kanske har nypt i hennes rumpa nån gång

 

ja, det kan vara sant, men hon liksom gjorde det. hon har varit kär i mig sen 3an.

Redigerat av krille97
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

brukar tafsa på tjejerna i min klass på skoj sen har man ju tafsat på sin flickvän ;)

i onstags var min klass på bibblan precis när jag skulle gå så kom en tjej i 5:an å tafsade på mig. Liksom hon bara gick förbi å precis då så tog hon fram handen mellan mina ben å kännde. jag låssades att jag inte märkte nåt :P

 

det var lite läskit

1. Det är inte skoj att tafsa.

2. Tafsat på din flickvän? Verkar ju helt sjukt.

3. Tror knappast att det var meningen. Hon råkade möjligtvis kanske nudda vid dig.

 

Verkar inte som om du vet innebörden av att tafsa.

 

han är 10 år, han vet inte ens vad har sin k*k till än...
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag är 11 å 12 den 12 april!

samma sak-,-

 

fast aja, du håller iaf inte på å ljuger om allt som alla 10-12 åringar gör på de här forumet...f*n vad jag hatar dem

Redigerat av Khazar
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

asså shit tex nån tjej i min klass kanske nyper häcken lr nåt så gör jag tbx

 

meen gud asså jag tafsar liksom inte så på min flickvän jag kanske har nypt i hennes rumpa nån gång

 

ja, det kan vara sant, men hon liksom gjorde det. hon har varit kär i mig sen 3an.

Det är fortfarande inte skoj att tafsa. Du skrev att du tafsade på din flickvän. Det är ju inte direkt rätt sätt att visa det.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...
Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...