höhö bara på äldre damer händer det att jag gör :> nej men vet inte om jag har gjort det, andra som gör det slutar det bara dåligt för :/
BTW! ooihaaaaaaaaa! jag har blivigt #5 Uber Fuskare :>>>>>> >:)
höhö bara på äldre damer händer det att jag gör :> nej men vet inte om jag har gjort det, andra som gör det slutar det bara dåligt för :/
BTW! ooihaaaaaaaaa! jag har blivigt #5 Uber Fuskare :>>>>>> >:)
Det var en tjej vid ett äventyrsbad som tog på en killes rumpa en massa. Så då klämde han tillbaka på hennes boobies. Och det var inte en kort stund heller ^^
nu får man inte nudda en tjej om man inte leker nåt.
dom säger att man tafsar.
nej har aldrig tafsat.
Bump?
Det var inte jag!! Ok, det råkade hända en gång^^ Fast det var inte tafs det var snarare.. en ofrivillig kyss på fel ställe. När vi badade med klassen en gång så vart det folk uppe på en stor jävla badring typ.. Och jag var nedanför i vattnet, så var det en tjej där då som halkade och ramlade ner så kom jag med ansiktet rätt in mellan hennes bröst. xD Men hon började gapflabba, så jag hängde på^^ Så det blev inte så pinsamt. Vi kände ju varandra med så.
↗ till inläggetBump?
Det var inte jag!! Ok, det råkade hända en gång^^ Fast det var inte tafs det var snarare.. en ofrivillig kyss på fel ställe. När vi badade med klassen en gång så vart det folk uppe på en stor jävla badring typ.. Och jag var nedanför i vattnet, så var det en tjej där då som halkade och ramlade ner så kom jag med ansiktet rätt in mellan hennes bröst. xD Men hon började gapflabba, så jag hängde på^^ Så det blev inte så pinsamt. Vi kände ju varandra med så.
Nästan samma sak hände mig. Fast det var ett fast tag om rumpan istället xD Misstag dock.
Edit. Stavfel.
↗ till inläggetHaha :)Bump?
↗ till inläggetBump?
Påminner mig om när jag råkade tafsa
Jag skulle ta på mig en jacka när jag skulle gå hem efter skolan
Så sträcker jag ut armen för att få på mig jackan lättare
då stöter jag emot något och när jag kollar upp så möter jag en tjejs förvånade blick och jag fick skynda mig och säga förlåt
↗ till inlägget↗ till inläggetBump?
Påminner mig om när jag råkade tafsa
Jag skulle ta på mig en jacka när jag skulle gå hem efter skolan
Så sträcker jag ut armen för att få på mig jackan lättare
då stöter jag emot något och när jag kollar upp så möter jag en tjejs förvånade blick och jag fick skynda mig och säga förlåt
Ärlig tabbe . Sådant är bara awesome.
Har själv inte taffsat, men en kompis (kille) smekte en klasskamrats (tjej) lår helt random i 7:an på en lektion och när hon frågade vad han höll på med så svarade han bara: "du har så fina ben". ;:
↗ till inläggetSånt där gjorde vi hela tiden i 7an - 8an. Riktiga kåtbockar var vi..Har själv inte taffsat, men en kompis (kille) smekte en klasskamrats (tjej) lår helt random i 7:an på en lektion och när hon frågade vad han höll på med så svarade han bara: "du har så fina ben". ;:
↗ till inlägget;)↗ till inläggetSånt där gjorde vi hela tiden i 7an - 8an. Riktiga kåtbockar var vi..Har själv inte taffsat, men en kompis (kille) smekte en klasskamrats (tjej) lår helt random i 7:an på en lektion och när hon frågade vad han höll på med så svarade han bara: "du har så fina ben". ;:
Halkade/snubblade en gång och vips så höll jag i hennes bröst ;: Fast vi skrattade bara :)
En gång så råkade jag ramla in en tjejs vaginala öppning och *vips* så var jag i Narnia.
Jag tänkte slå en tjejkompis på skoj, men jag missade och träffade henne på brösten.
Blev pinsam tystnad ett tag innan vi började skratta.
En kille slog till en tjej på den ena patten, hon kräktes :cry:
Inte direkt tafsat men.. Vi var ett gäng och mitt EX var med..
Så skulle jag bära upp henne.. men så fick jag ont i armen och sen så såg det plötsligt ut som vi hade sex i doggy style ;:
↗ till inläggetont i armen, eller är hon fet och du vek :DInte direkt tafsat men.. Vi var ett gäng och mitt EX var med..
Så skulle jag bära upp henne.. men så fick jag ont i armen och sen så såg det plötsligt ut som vi hade sex i doggy style ;:
↗ till inläggetNepp, men jag hade sträckt armen dagen innan...↗ till inläggetont i armen, eller är hon fet och du vek :DInte direkt tafsat men.. Vi var ett gäng och mitt EX var med..
på gymet.
Hon är smal, jag är smal...
Hon är som 1kg för mig.
↗ till inläggetNepp, men jag hade sträckt armen dagen innan...↗ till inläggetInte direkt tafsat men.. Vi var ett gäng och mitt EX var med..
ont i armen, eller är hon fet och du vek :D
på gymet.
Hon är som 1kg för mig.
Hahahahha :D visste att du skulle flexa som fan :D "Hon är som 1kg för mig." "sträckt armen... på GYM1"
Du kan alltså inte lyfta 1kg med en hand om den ena är sträckt?
↗ till inlägget↗ till inläggetInte direkt tafsat men.. Vi var ett gäng och mitt EX var med..
Nepp, men jag hade sträckt armen dagen innan...
på gymet.
Hon är som 1kg för mig.
Hahahahha :D visste att du skulle flexa som fan :D "Hon är som 1kg för mig." "sträckt armen... på GYM1"
AAAAAAAAHAHAHAHA! PWNT!
↗ till inlägget↗ till inläggetInte direkt tafsat men.. Vi var ett gäng och mitt EX var med..
Nepp, men jag hade sträckt armen dagen innan...
på gymet.
Hon är som 1kg för mig.
AAAAAAAAHAHAHAHA! PWNT!