💬
Logga in
Fuska.se

Studsmatta!

15 svar · startad

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #1

Hej, kan någon ge mig lite studsmattatips. Jag är ungefär på den här nivån. http://youtube.com/watch?v=la8ic6V2DW0

Snälla hjälp.

11 Jun 2008
Nivå 7 · Fuskare

bara att ställa sig upp och göra en bakot volt...

Nivå 16 · Legendfuskare

börja med att hoppa sedan kan du ju prova dig fram, landa på ryggen och försök ta dig upp igen... rekomenderar inte att du börjar med en volt

Nivå 8 · Veteranfuskare

Ett tips, hoppa.

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #5

Varför är denna tråd flyttad? :huh: Fattar ni inte skämtet. Det gör ni om ni kollar videon. <_<

Nivå 16 · Legendfuskare

Jag trodde att du var dålig på studsmatta och bara överdrev "lite" med den filmen :P och att du ville lära dig göra "trix" ^_^

↗ till inlägget

Ett tips, hoppa.

jepp det är bara att hoppa, när jag gör vålter så brukar jag spänna mig så går vålten mkt snabbare:)

12 Jun 2008
Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #9
↗ till inlägget

Jag trodde att du var dålig på studsmatta och bara överdrev "lite" med den filmen :P och att du ville lära dig göra "trix" ^_^

Ja, allting va ett skämt <_<.
Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Ja, allting va ett skämt <_< .

Va dåligt... pluss en spamm tråd.
Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #11
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Ja, allting va ett skämt <_< .

Va dåligt... pluss en spamm tråd.

Spamm? Vad babblar du om? :huh:
13 Jun 2008
Nivå 13 · Mästerfuskare

Hoppa det högsta du kan sen landar du på hälarna samtidigt som du lutar bak!

Nivå 0 · Nykomling

när du har lärt dig hoppa kan du pröva olika trix, framåtvolt o landa på fötterna och bakåtvolt landa på fötterna är roliga när man kan dem tills dess är de svåra och göra.

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #14

Strunta bara i denna tråd. Från början var det ett skämt men det blev missförstått. Sluta skriva, jag behöver inte veta några trick, är redan king på det :kung:

PS. Det att jag är king är oseriöst, men sluta i alla fall skriva.

18 Jun 2008

spamm tråd...... <_<

Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

spamm tråd...... <_<

Sluta bumpa.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in