Hej, kan någon ge mig lite studsmattatips. Jag är ungefär på den här nivån. http://youtube.com/watch?v=la8ic6V2DW0
Snälla hjälp.
Hej, kan någon ge mig lite studsmattatips. Jag är ungefär på den här nivån. http://youtube.com/watch?v=la8ic6V2DW0
Snälla hjälp.
bara att ställa sig upp och göra en bakot volt...
börja med att hoppa sedan kan du ju prova dig fram, landa på ryggen och försök ta dig upp igen... rekomenderar inte att du börjar med en volt
Ett tips, hoppa.
Varför är denna tråd flyttad? :huh: Fattar ni inte skämtet. Det gör ni om ni kollar videon. <_<
Jag trodde att du var dålig på studsmatta och bara överdrev "lite" med den filmen :P och att du ville lära dig göra "trix" ^_^
↗ till inläggetEtt tips, hoppa.
jepp det är bara att hoppa, när jag gör vålter så brukar jag spänna mig så går vålten mkt snabbare:)
↗ till inläggetJa, allting va ett skämt <_<.Jag trodde att du var dålig på studsmatta och bara överdrev "lite" med den filmen :P och att du ville lära dig göra "trix" ^_^
↗ till inläggetVa dåligt... pluss en spamm tråd.↗ till inläggetJa, allting va ett skämt <_< .Jag trodde att du var dålig på studsmatta och bara överdrev "lite" med den filmen :P och att du ville lära dig göra "trix" ^_^
↗ till inläggetVa dåligt... pluss en spamm tråd.↗ till inläggetJag trodde att du var dålig på studsmatta och bara överdrev "lite" med den filmen :P och att du ville lära dig göra "trix" ^_^
Ja, allting va ett skämt <_< .
Spamm? Vad babblar du om? :huh:
Hoppa det högsta du kan sen landar du på hälarna samtidigt som du lutar bak!
när du har lärt dig hoppa kan du pröva olika trix, framåtvolt o landa på fötterna och bakåtvolt landa på fötterna är roliga när man kan dem tills dess är de svåra och göra.
Strunta bara i denna tråd. Från början var det ett skämt men det blev missförstått. Sluta skriva, jag behöver inte veta några trick, är redan king på det :kung:
PS. Det att jag är king är oseriöst, men sluta i alla fall skriva.
spamm tråd...... <_<
↗ till inläggetSluta bumpa.spamm tråd...... <_<
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in