Är jag dum fall jag inte snusar röker elelr dricker fall jag får det för mina föräldrar?
Är Jag Dum?
Nej
inte du, men dina föräldrar. :/
Nej, Du är Smart medans dina Föräldrar är dumma.
Men man måste la pröva nån gång?
↗ till inläggetla pröva?:SMen man måste la pröva nån gång?
↗ till inläggetinte du, men dina föräldrar. :/
↗ till inläggetJag ger dig ett gott råd, gör inte misstaget jag gjorde, hur svårt som helst och sluta med rökningen nu. Har hållt på ett år, det blir kaos när man är nikotinlös.Är jag dum fall jag inte snusar röker elelr dricker fall jag får det för mina föräldrar?
Precis. Börja inte, prova inte. Jag har aldrig provat och har inte ens tänkt tanken. Jag tänker inte prova heller för den delen.
Alkohol å andra sidan har jag provat på. Men jag insåg med tiden hur pass meningslöst det också är egentligen.
Så inget sånt för mig. Inget sånt för dig heller hoppas jag.
om du röker progress:
röka
*efter 20 min*
röka
*efter 20 min*
röka
o.s.v, min morsa slutade röka med hjälp av... dricka extremt mycke kaffe.
↗ till inläggetom du röker progress:
röka
*efter 20 min*
röka
*efter 20 min*
röka
ehh..vad kan kaffe göra?
↗ till inläggetkaffe innehåller koffein det funkar som Nikotin och alkohol osv bara det att det är mycket, mycket mindre effektivt.↗ till inläggetom du röker progress:
röka
*efter 20 min*
röka
*efter 20 min*
röka
ehh..vad kan kaffe göra?
Svar: Du är verkligen inte dum om du väljer att inte röka eller dricka när du är under 18. Det är bara bra.
↗ till inläggetHaha, dom säger så i göteborg.. :P↗ till inläggetla pröva?:SMen man måste la pröva nån gång?
↗ till inläggetMen man måste la pröva nån gång?
Nej, det är ju bara bra om man inte dricker,röker o snusar men man får ju prova när man är 18.
↗ till inläggetÄr jag dum fall jag inte snusar röker elelr dricker fall jag får det för mina föräldrar?
Dricker är väl okej i måttliga mängder, men snus är riktigt farliga grejjer.
↗ till inläggetMen man måste la pröva nån gång?
Nej, det är ju bara bra om man inte dricker,röker o snusar men man får ju prova när man är 18.
Krille97, jag kan garantera dig att du kommer att testa det innan du fyllt 18.
Du är dum om du röker, snusar och dricker. Eller ja om man dricker för att det är gott så kan jag inte säga något, men om man bara dricker för att bli full så ja.
Om man dricker när man är själv så måste man vara en rätt ledsam typ.
↗ till inläggetKrille97, jag kan garantera dig att du kommer att testa det innan du fyllt 18.↗ till inläggetMen man måste la pröva nån gång?
LOL, varför skulle man pröva? Så jäkla dåligt självförtroende och litet hjärninnehåll har man inte? Skulle nog kunna satsa 10000 på att jag inte kommer att testa(räknar inte som att smaka en tesked starköl och sedan spotta ut det för att det var så äckligt för att testa).
Dumt att testa??
Frågar du dem flesta som röker kommer dem nog avråda dig från att röka. Aldrig ens tagit ett enda bloss på en cigarett, alkohol har man ju smakat några gånger men det är inte så att man blir beroende av det första gången. Även vattenpipa har man smakat men fet är iaf nån smak och inte bara "rök på för att du vill ha nikotin kick"