💬
Logga in
Fuska.se

Wow Värt Pengarna

73 svar · startad

Nivå 11 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Ja håller med skulle spela massa om det inte kostar.

Men har ni tänkt på att man spelar ju mycket wow för det kostar så då drar man ju el :( .

Datorn drar el hela tiden.

↗ till inlägget
↗ till inlägget

Wow Är värt pengarna man betalar ju bara 150 kr per månad + jag betalar det själv jag får 300 kr i månaden. Jag har 5 st i lvl 70. Sen har jag en Bloodelf i lvl 56.

Armory länk till alla tack. Tror inte ett skit på dig

WoW är verkligen värt pengarna:)

Varför citerar du mig? Jag har inte sagt det motsatta.
18 Jun 2008
Nivå 16 · Legendfuskare

självklart är det värt det! det kostar bara 3-4 kr per dag, så man kan välja mellan wow eller spela på en pinball-maskin en gång var tredje dag typ :P

Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Wow Är värt pengarna man betalar ju bara 150 kr per månad + jag betalar det själv jag får 300 kr i månaden. Jag har 5 st i lvl 70. Sen har jag en Bloodelf i lvl 56.

Armory länk till alla tack. Tror inte ett skit på dig

WoW är verkligen värt pengarna:)

Varför citerar du mig? Jag har inte sagt det motsatta.

blev fel sry:)

19 Jun 2008
Nivå 5 · Fuskare

det är inte värt pengarna tycker jag. Efter som man betalar i månaden och sen när du väl har lvl 70 så kanske du tröttnar. och vill sälja din gubbe för ca 2k . men då har du lagt ut pengar att spela för. Det kan ju bli att du lagt ut 3k på gamer cards.

Nivå 11 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

det är inte värt pengarna tycker jag. Efter som man betalar i månaden och sen när du väl har lvl 70 så kanske du tröttnar. och vill sälja din gubbe för ca 2k . men då har du lagt ut pengar att spela för. Det kan ju bli att du lagt ut 3k på gamer cards.

Då har man ju spelat i flera år också.

Nivå 10 · Veteranfuskare

Jag tröttnade på wow efter en månad pga min kompis i level 70 blev hackad .. och så hade jag tappat orken att levla , jag blev 38 .. Ganska segt levlat kanske men jag spelde inte så mycket under den perioden.. Så jag det beror på om det är värt det eller inte . Har du kompisar i level 70 så är det ju en fördel!

Nivå 1 · Novis
↗ till inlägget

Har du lagt ut 3k på gamecards har du spelat i 2 år, på den tiden ska du kunna ha fått många 70s och bra gear. Och det är i 70 spelet börjar, man bör inte tröttna då.
Nivå 11 · Veteranfuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Har du lagt ut 3k på gamecards har du spelat i 2 år, på den tiden ska du kunna ha fått många 70s och bra gear. Och det är i 70 spelet börjar, man bör inte tröttna då.

Om man inte tycker 70 är kul så tröttnar man ju såklart.

21 Jun 2008

Kör private server, så måste bara betala för spelet ^^

Nivå 10 · Veteranfuskare

Private server är skit, end of story^____^

16 Jul 2008
Nivå 0 · Nykomling

Det är väll klart att WoW är värt pengarna :P jag har lirat i 2.5år nu och är hel nöjd :P skiter nästan i att de kostar pengar för att jag får göra det jag tycker är kul ^^

OT.

Har nu 2gubbar på 70 och har även sålt en så har ju levlat 3då :P o har en 51 me som jag tänkte dra upp nu :P

//Krokax

Nivå 8 · Veteranfuskare

Absolut inte värt pengarna.

Skulle vart värt 20:-/månaden.

Nivå 0 · Nykomling

Kanske inte så kul o lira på en serv utan kompisar... då skulle jag nog inte paya för wow. Men nu lirar jag me kompisar så ofc e de värt pengarna ;)

Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

Jo, men Blizzard vill bli ganska rika :D ca 100 spänn säger vi? times 9 mille = :D på deras ansikten
Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

För 20 i månaden skulle det se ut som runescape & antagligen ligga kvar på patch 1.11 just nu
17 Jul 2008

Värt det, om man jämför med age of conan.

Har tröttnat dock, kanske börjar om någon vecka.

Nivå 11 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Tröttnat på AoC? :P

↗ till inlägget
↗ till inlägget

ja helt värdelöst, ren kopia förutom kanske hur man attackerar.

questen är tråkiga, grafiken var ju inte särskilt fin heller. klasserna var urusla och historian verkar vara för under 12 år.

Nivå 11 · Veteranfuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

ja helt värdelöst, ren kopia förutom kanske hur man attackerar.

questen är tråkiga, grafiken var ju inte särskilt fin heller. klasserna var urusla och historian verkar vara för under 12 år.

Då har du nog inte testat det riktigt.

Men jag håller med, AoC håller inte samma 'standard' som WoW.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in