💬
Logga in
Fuska.se

Tibia I Mobilen!

21 svar · startad

Trådstartare #1

Jag bläddrade runt lite efter nya mobilspel så hittade jag Tibia^^ http://www.mobilerated.com/tibiame-1719.html jag vet inte om det är officielt och jag har inte provat det än och jag har aldrig spelat riktiga tibia men det kanske är kul^^ prova själv, det är gratis :)

↗ till inlägget

Jag bläddrade runt lite efter nya mobilspel så hittade jag Tibia^^ http://www.mobilerated.com/tibiame-1719.html jag vet inte om det är officielt och jag har inte provat det än och jag har aldrig spelat riktiga tibia men det kanske är kul^^ prova själv, det är gratis :)

Är det off eller online?

Trådstartare #3

fortfarande inte provat men det är säkert offline, annars blir det dyrt om man inte har sånt där bredband i mobilen

"Tibia Micro Edition (TibiaME) is the first massive multiplayer online role-playing game for mobile phones"

Låter ganska mycket som om det är online :P

Trådstartare #5

Hehe jo, jag startade spelet och det var tydligen online >.< och dom ljuger när dom säger att det är det första, jag hade ett för c.a 2 år sen :P Det var ett RPG online men jag såg aldrig nån annan spelare...

Om någon har Tibia så skulle ni kunna prova det och logga in med ert vanliga acc och se om det funkar precis som på datorn :)

ska man bara ladda ner det o sen spela?

7 Jun 2008

Det har ju funnits i flera år....

Jag har testat på moblen nu, men det kommer upp ett error fel.

8 Jun 2008
↗ till inlägget

fortfarande inte provat men det är säkert offline, annars blir det dyrt om man inte har sånt där bredband i mobilen

Det e Online. Har testat det själv fast det drar typ 0.01 kr i minuten
↗ till inlägget

ska man bara ladda ner det o sen spela?

Ja det ska man.

det är officiellt och det suger, lira riktiga istället :P

9 Jun 2008
↗ till inlägget

Är man på låt oss säga en bilresa och har inget o göra tar man upp TibiaME o lirar...
Trådstartare #13

spelar man på sitt riktiga acc? så om man går upp en level på mobilen så har man även det när man fortsätter på datorn?

↗ till inlägget

spelar man på sitt riktiga acc? så om man går upp en level på mobilen så har man även det när man fortsätter på datorn?

Nej tyvärr inte Tibia och TibiaME är olika Tibia är inte i Alpha stage eller Beta utan nu kommer release candidates!

Medans TibiaME Är i Alpha 4.0! ;)

Va tusan!? finns det i mobilen nu! Kolla det såg jäkligt tråkit ut

19 Jun 2008
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Är man på låt oss säga en bilresa och har inget o göra tar man upp TibiaME o lirar...

Eller så payar man för mobilt bredband och tar med en laptop. :P

Går det att lita på? Drar det mycket pengar ?

verkar bra

14 Jul 2008

Tycker att det e slöseri på pengar inte särskilt kul heller inte värt pengarna man kan lika gärna köra riktiga.

29 Dec 2008
↗ till inlägget

Spelet är Dock inte helt gratis Eftersom att det kostar att koppla upp sig till internet .. är dock inte säker på konstnaden

tror du kan googla det

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in