Ja, som rubriken har du någon nalle från när du var liten eller som du har nu
och isåfall vad heter den?
Min heter Bosse med inspiration från Bosse Rapne i Äntligen Hemma
Ja, som rubriken har du någon nalle från när du var liten eller som du har nu
och isåfall vad heter den?
Min heter Bosse med inspiration från Bosse Rapne i Äntligen Hemma
Jag har en hund, som heter Viktor. Men han är borta jst nu....
SAAAAKNAR HONOM !
Jag har en liten blå pokemon nalle, som jag fick när jag var 4, han heter pricken ! :P
Fredriksson heter min nalle
↗ till inläggethämta honom då? hur kan du sakna ett gossedjur?Jag har en hund, som heter Viktor. Men han är borta jst nu....
SAAAAKNAR HONOM !
jag har inga nallar
Jag har en jag fick när jag föddes. Den heter (Konstigt nog) Noss Noss.
Jag hade en närjag var liten, men sen var det någon som nallade den :(
Det lät kul,"Jag hade en Nalle men någon nallade honom" xD
Jag tror att SOmmarbarn har tappat bort den
↗ till inläggetAhaahahahahahaahaha.Jag hade en närjag var liten, men sen var det någon som nallade den :(
↗ till inläggetJag hade en närjag var liten, men sen var det någon som nallade den :(
Haha, Nallade den samma uttryck som i Kalle anka ;)
jag hade en vid namnet: skrot lar <----lol
När jag var liten hade jag en som hette Bingo. Fast det var ingen nalle det var typ nåt bingo gossedjur som jag fick när jag var liten. ;:
En brun och fin nalle som hette Bamse x) Han kommer alltid leva i mitt hjärta :) <33
Wtf Dezen :o det hade ju jag också ^^ Och samma här, Bamse i mitt hjärta <33 x)
↗ till inläggetJo, för det är ju en sån skräll att två personers nallar båda heter Bamse. ^^Wtf Dezen :o det hade ju jag också ^^ Och samma här, Bamse i mitt hjärta <33 x)
↗ till inläggetVar inte så jag menade ^^ Var ju liksom ett megacoolt sammanträffande :'D↗ till inläggetJo, för det är ju en sån skräll att två personers nallar båda heter Bamse. ^^Wtf Dezen :o det hade ju jag också ^^ Och samma här, Bamse i mitt hjärta <33 x)
Hade en nalle som hette nuffe . :P
har 1 nalle som jag fick av min farmor (som dog när jag var ca 5 år) den fick jag när jag föddesm den har aldrig fått nått namn men vi kan kalla honnom underwar junior.
Böt hela tiden, men hade ett pikachu gosedjur rätt så länge. =)
↗ till inläggetHon kanske har tappat bort den?↗ till inläggethämta honom då? hur kan du sakna ett gossedjur?Jag har en hund, som heter Viktor. Men han är borta jst nu....
SAAAAKNAR HONOM !
jag har inga nallar
Har en Nalle som heter Nalle. =) (Fantasilös jag var när jag var liten :P)
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in