Känner inte till så många men om jag ska välja någon så är det nog GameReactor.
Vilken Speltidnig Tycker Ni Är Bäst ?!
Superplay tror jag
jag tycker LEVEL är bäst.
står mycket mer i den.
jag gillar SuperPlay och Level
Kalle Anka så klart :lol:
↗ till inläggetSen när blev Kalle Anka en speltidning ?!.Kalle Anka så klart :lol:
läser ju oftast Gr eftersom att den är gratis, köpte LEVEL en gång och den var bra den med.
Gamereactor helt klart...
!Gratis och Bäst!
LEVEL är den bästa speltidning som jag har läst. Inte testat PC Gamer, kanske värt att testa?!
↗ till inläggetHar alltid varit...↗ till inläggetSen när blev Kalle Anka en speltidning ?!.Kalle Anka så klart :lol:
↗ till inläggetKalle Anka så klart :lol:
va faan jag fick en varning för det inlägget av Xade!!! fy f*n va löjligt!!! p.s skojade bara men det finns ju spel reklamer i kalla anka hehe :P och då har ju det en koppling så Xade gav mej en varning för ingenting!!!
EDIT: tillsägning menar jag*
X360 - engelsk
OMG! PCG hamstern ftw! (pc gamer då alltså)
PCG hamstern kommer ta över världen.
Men för konsoller så är det Level som gäller
Gamereactor är sådär, deras recensioner är ofta dryga och och deras infomation brukar vara felaktig. Men är bra att den är gratis och man får reda på många kommande spel.
GameReactor brukar inte ge ut felaktig informatition !.
Jo:
De skrev att man kan spränga sönder träd i Halo 2. Att både red faction och red faction 2 var från 1998. Att ps3 väger 5 hg och att Xbox 360 väger 2,5 hg. Ofta skriver de helt j*vla osammanhängande, och jag har bara 4 tidningar...
↗ till inläggetJo:
De skrev att man kan spränga sönder träd i Halo 2. Att både red faction och red faction 2 var från 1998. Att ps3 väger 5 hg och att Xbox 360 väger 2,5 hg. Ofta skriver de helt j*vla osammanhängande, och jag har bara 4 tidningar...
Man kan köra ner småträd i halo 2. Och ofta de skrev att ett 360 väger 2,5 hg. Lol !
Jag sa inte köra ner, jag sa spränga. Och ja de skrev att ett xbox 360 väger 2,5 hg.
↗ till inläggetJag sa inte köra ner, jag sa spränga. Och ja de skrev att ett xbox 360 väger 2,5 hg.
Asså, skärp er! Felstavningar och småfel uppkommer ju i alla tidningar.