Jag undrar när patchen kommer där man får mount i level 30?
Jag har letat överallt... ;)
Jag undrar när patchen kommer där man får mount i level 30?
Kommer någon gång nästa vecka vad jag har hört iaf.
Då blir carrot on a stick och riding crop inte trinkets längre.
Så jag ska ha carrot on a stick på mig och se vad som händer efter patchen XD
↗ till inläggetJag undrar när patchen kommer där man får mount i level 30?
va ska man kunna ha en mount i level 30?
j*vllar nicet! jippi ska säga till mina kompis sen måste man köppa eller får man den automatiskt?
↗ till inlägget↗ till inläggetJag undrar när patchen kommer där man får mount i level 30?
j*vllar nicet! jippi ska säga till mina kompis sen måste man köppa eller får man den automatiskt?
ofc ger blizzard bort mount.. omfg
↗ till inläggetden kostar 35g↗ till inläggetJag undrar när patchen kommer där man får mount i level 30?
↗ till inläggetden kostar 35g↗ till inläggetJag undrar när patchen kommer där man får mount i level 30?
En lvl 30 skaffar det på 1 timme max lol
Var kan man köpa den då?
↗ till inläggetMen antagligen på dom vanliga ställena...tänk efter för f..Var kan man köpa den då?
f*n vad jag längtar
↗ till inläggetKommer någon gång nästa vecka vad jag har hört iaf.
Det har man ju hört förut.
↗ till inläggetf*n vad jag längtar
hahah ;D lol. det är fint det, längta till lvl 30 mount
↗ till inläggetja, iallafall när man kan lvla till 40 innan patchen kommer
↗ till inläggetjo dem e fortfarande trinkets, blizzard har sagt att dom kanske ska ändra det, men inte än på ett tag.Då blir carrot on a stick och riding crop inte trinkets längre.
↗ till inläggetf*n...det som var det bästa med patchen.↗ till inläggetjo dem e fortfarande trinkets, blizzard har sagt att dom kanske ska ändra det, men inte än på ett tag.Då blir carrot on a stick och riding crop inte trinkets längre.
↗ till inläggetf*n...det som var det bästa med patchen.↗ till inläggetDå blir carrot on a stick och riding crop inte trinkets längre.
jo dem e fortfarande trinkets, blizzard har sagt att dom kanske ska ändra det, men inte än på ett tag.
Skulle gissa att dom hamnar i bagen och blir One-handed kanske.
↗ till inlägget↗ till inläggetDå blir carrot on a stick och riding crop inte trinkets längre.
jo dem e fortfarande trinkets, blizzard har sagt att dom kanske ska ändra det, men inte än på ett tag.
f*n...det som var det bästa med patchen.
Skulle gissa att dom hamnar i bagen och blir One-handed kanske.
jobbigt om dom blir one hand weapon lol, men det skulle vara skönt att bara ha dom i bagen så man slipper byta hela tiden
men kul att slåss med en riding crop :P hoppas dom inte är main hand eller unique^^
Men dom ska bli som enchants till mounts inte nått annat, det stog på nån sida.
Varför ska man ta bort Riding Crop och Carrot on Stick överhuvudtaget?
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in