Hoppa till innehåll

Level 30 Mount?


Rekommendera inlägg

  • Svar 64
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Lite jobbigt att mount ska bli för lv30.

Jag kommer ihåg min första karaktär då längtan var så grymt grymt stor till lv40 för och rida på en egen mount.

Så fort man dingade så tog man raka vägen till Mount Dealern.

Skojar du lr? :P Själv sprang jag som en duracell-kanin till Mount Dealern.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vad är Mount Dealern och var ligger den

Thottbot is your friend.

 

Beror på vad du e för Race, dworfs har utanför IF lite east, gnomes har mer east i närheten, humans har i theramore eller stället vart dom hugger ved i east stället utanför SW, osv.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hah vad tuur. dingade just 30 med huntern. Köpte 800g också x) så man ligger 2 steg före Blizzard. lol :D

Sluta förstöra ekonomin för servrarna <_<

 

haha, vene vad ja skulle göra.... började på ny realm. hade bara runt 40g i lvl 30. :P
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hah vad tuur. dingade just 30 med huntern. Köpte 800g också x) så man ligger 2 steg före Blizzard. lol :D

Sluta förstöra ekonomin för servrarna <_<

 

haha, vene vad ja skulle göra.... började på ny realm. hade bara runt 40g i lvl 30. :P

 

det är bra lol, själv hade jag inte ens 100g när jag dingade min första 60 :p fick slita som ett djur för att få mount @ 40 ;_;
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

kan bara inte fatta det att dom kommer att tänka på det här nu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! spelar på en paladin så man typ slett och svettades för att dinga 40 x%

Hade dom tänkt på de innan hade "man typ slitit och svettas för att dinga 30" och alla hade varit 70 direkt.

 

Dom har ju tänkt göra mounts till 30 för att det ska gå lättare att questa och gå till instancer så man dingar fortare, samma sak med DKs, har man en lvl 55+ så kan man göra en DK vart man vill, då kan man lätt rerolla, det är så dom tänkt. För maxlvlen blir för hög, dom testade sänka exp du behöver för 30-70 och höja expen du får i instancer och ser ut som de gick för segt också, så dom sätter dit en mount.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...