💬
Logga in
Fuska.se

Vad Ska Man Göra När Man Har Klarat Storyn På Gta 4?

22 svar · startad

Nivå 7 · Fuskare
Trådstartare #1

tja igår så klarade jag gta 4 storyn (sista uppdraget var det när man dödade dimitri) men har bara klarat ca 60% står det på statsen, så vad e de övriga 40 %?

Nivå 7 · Fuskare

Jag tror att det är att man ska samla alla "Pigeons" och en massa sånt där! Jag slänger med ett par bilder där du hittar pigeons!!!

(Den som är vid "Statue of liberty/ Frihetsgudinan" ligger inne i henne bakom hjärtat kasta 3 granater dit så får du tre pigeons) !

Senast ändrad:

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

tja igår så klarade jag gta 4 storyn (sista uppdraget var det när man dödade dimitri) men har bara klarat ca 60% står det på statsen, så vad e de övriga 40 %?

Använd spoilertags för h*lvete!
Nivå 7 · Fuskare
Trådstartare #4
↗ till inlägget

Jag tror att det är att man ska samla alla "Pigeons" och en massa sånt där! Jag slänger med ett par bilder där du hittar pigeons!!!

(Den som är vid "Statue of liberty/ Frihetsgudinan" ligger inne i henne bakom hjärtat kasta 3 granater dit så får du tre pigeons) !

finns den karta med på gta 4 (asså fick man emd den i boxen) elelr måste man skriva ut den från internet och hur ser e sådan sak ut

och jag vet inte hur man skriver i spoiltagers.

Nivå 11 · Veteranfuskare

[spoiler <Text> [/spoiler

Nivå 7 · Fuskare
Trådstartare #6
↗ till inlägget

[spoiler går ju f*n inte [/spoiler

Senast ändrad:

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

[spoiler.]härkanmanskriva=D[/spoiler.]

Fast utan punkterna.

Nivå 7 · Fuskare
Trådstartare #8
↗ till inlägget
↗ till inlägget

[spoiler.]härkanmanskriva=D[/spoiler.]

Fast utan punkterna.

nu j*vlar

Nivå 4 · Lärling

om du vill veta vart alla pigeons, stunts och vapen mm är skå du först gå till en dator(på spelet alltså) och gå inn på sidan www.whattheydonotwantyoutoknow.com där finns kartor till sånt

10 Jul 2008
Nivå 7 · Fuskare
Trådstartare #10
↗ till inlägget

om du vill veta vart alla pigeons, stunts och vapen mm är skå du först gå till en dator(på spelet alltså) och gå inn på sidan www.whattheydonotwantyoutoknow.com där finns kartor till sånt

ok så man måste gå te en dator på spelet för att få fram kartan.
Nivå 4 · Lärling

ja, om du inte skriver utt den nu...

12 Jul 2008
Nivå 3 · Lärling

Sälja det...

Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

Sälja det...

va?
Nivå 5 · Fuskare

Sälj skiten !

Nivå 7 · Fuskare
Trådstartare #15
↗ till inlägget

Sälj skiten !

har fundrat på det,men knappast om en av expansionerna som kommer kommer att vara som ryktena säger.
Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Sälj skiten !

har fundrat på det,men knappast om en av expansionerna som kommer kommer att vara som ryktena säger.

Det skulle vara kul och se när expansionerna kommer komma, Knappast 08. Kanske våren 09 om de ens kommer -.-.

Nivå 4 · Lärling

Tack för att du avslöjade slutet..

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

Tack för att du avslöjade slutet..

Lol, Läs inte tråden då, + Gta IV har varit ute såpass länge så att nästan alla vet slutet.

Nivå 5 · Fuskare

Gta 4 tröttnar man inte på i första taget. Finns massor man kan göra när amn klarat ut det. Stunt tillexmpel.

Nivå 7 · Fuskare
Trådstartare #20
↗ till inlägget

Gta 4 tröttnar man inte på i första taget. Finns massor man kan göra när amn klarat ut det. Stunt tillexmpel.

jo jag vet, men har så många andr aspel så har lagt dfet lite åt sidan, men sen om jag om det blir den nya expansionen så, så kommer jag börja spela igen

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in