tja igår så klarade jag gta 4 storyn (sista uppdraget var det när man dödade dimitri) men har bara klarat ca 60% står det på statsen, så vad e de övriga 40 %?
Vad Ska Man Göra När Man Har Klarat Storyn På Gta 4?
Jag tror att det är att man ska samla alla "Pigeons" och en massa sånt där! Jag slänger med ett par bilder där du hittar pigeons!!!
(Den som är vid "Statue of liberty/ Frihetsgudinan" ligger inne i henne bakom hjärtat kasta 3 granater dit så får du tre pigeons) !
↗ till inläggetAnvänd spoilertags för h*lvete!tja igår så klarade jag gta 4 storyn (sista uppdraget var det när man dödade dimitri) men har bara klarat ca 60% står det på statsen, så vad e de övriga 40 %?
↗ till inläggetfinns den karta med på gta 4 (asså fick man emd den i boxen) elelr måste man skriva ut den från internet och hur ser e sådan sak utJag tror att det är att man ska samla alla "Pigeons" och en massa sånt där! Jag slänger med ett par bilder där du hittar pigeons!!!
(Den som är vid "Statue of liberty/ Frihetsgudinan" ligger inne i henne bakom hjärtat kasta 3 granater dit så får du tre pigeons) !
och jag vet inte hur man skriver i spoiltagers.
[spoiler <Text> [/spoiler
↗ till inlägget[spoiler går ju f*n inte [/spoiler[spoiler <Text> [/spoiler
↗ till inlägget[spoiler.]härkanmanskriva=D[/spoiler.]↗ till inlägget[spoiler går ju f*n inte [/spoiler[spoiler <Text> [/spoiler
Fast utan punkterna.
om du vill veta vart alla pigeons, stunts och vapen mm är skå du först gå till en dator(på spelet alltså) och gå inn på sidan www.whattheydonotwantyoutoknow.com där finns kartor till sånt
↗ till inläggetok så man måste gå te en dator på spelet för att få fram kartan.om du vill veta vart alla pigeons, stunts och vapen mm är skå du först gå till en dator(på spelet alltså) och gå inn på sidan www.whattheydonotwantyoutoknow.com där finns kartor till sånt
ja, om du inte skriver utt den nu...
Sälja det...
↗ till inläggetva?Sälja det...
Sälj skiten !
↗ till inläggethar fundrat på det,men knappast om en av expansionerna som kommer kommer att vara som ryktena säger.Sälj skiten !
↗ till inlägget↗ till inläggethar fundrat på det,men knappast om en av expansionerna som kommer kommer att vara som ryktena säger.Sälj skiten !
Det skulle vara kul och se när expansionerna kommer komma, Knappast 08. Kanske våren 09 om de ens kommer -.-.
Tack för att du avslöjade slutet..
↗ till inläggetTack för att du avslöjade slutet..
Lol, Läs inte tråden då, + Gta IV har varit ute såpass länge så att nästan alla vet slutet.
Gta 4 tröttnar man inte på i första taget. Finns massor man kan göra när amn klarat ut det. Stunt tillexmpel.
↗ till inläggetjo jag vet, men har så många andr aspel så har lagt dfet lite åt sidan, men sen om jag om det blir den nya expansionen så, så kommer jag börja spela igenGta 4 tröttnar man inte på i första taget. Finns massor man kan göra när amn klarat ut det. Stunt tillexmpel.