💬
Logga in
Fuska.se

Runescape Eller Tibia?

71 svar · startad

runescape. för att dom kommer att updateras så at grafik kommer att bli så (ursäkata) j*vla bra!

16 Jun 2008
Nivå 2 · Novis

Runescape ftw..

Nu när man är i min lvl och har ett mål(99def) så kan man bara inte få trist, jag lirar med min pure också..

Röstade runescape..

Tibia är helt sjukt fattade ingenting :P

23 Jun 2008
Nivå 0 · Nykomling

runescape

Nivå 6 · Fuskare

Runescape! på tibia så måste man vara 8 för att komam till main. och man seg lvlar med.

Nivå 5 · Fuskare

Massa har sagt att runescape har as dålig grafik och att runescape gubbarna är fyrkantiga. Men kolla bara tibia det e helt platt.

↗ till inlägget

Massa har sagt att runescape har as dålig grafik och att runescape gubbarna är fyrkantiga. Men kolla bara tibia det e helt platt.

Lol, tibia skulle inte vara bra med annan grafik än den har. Asskön grafik!
Nivå 16 · Legendfuskare

röstade blankt eftersom båda är skit

25 Jun 2008
Nivå 6 · Fuskare

Avskyr båda men tog RS.

7 Jul 2008
Nivå 0 · Nykomling

tibias grafik suger jag röstade lätt på rs jag spelade tibia ett tag men jag tröttnade på en dag man blir spy färdig på grund av deras grafik! man måste ju f*n säga vad man vill köpa och sådant fattade bara att om man ville prata skrev man hi tibia= this is for SUCKS!

8 Jul 2008
Nivå 5 · Fuskare

r00nskate pl0x

Runescape :D

9 Jul 2008
Nivå 6 · Fuskare

Första gången jag spelade Tibia blev jag helt paff. Man skulle liksom PRATA med NPC:ens. Liksom "Buy Sword" helt konstigt. Och segt var det, och man fattade inget. Ingen guide eller någonting. På Runescape får man först en grundlig och lång genomgång om hur man spelar spelet, sen är det lätt att fråga andra också. Om man bara läser de där korta texterna på tutorialen på Runescape så har man en väldigt bra start.

Nivå 0 · Nykomling

runescape helt klart

10 Jul 2008
Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget

Första gången jag spelade Tibia blev jag helt paff. Man skulle liksom PRATA med NPC:ens. Liksom "Buy Sword" helt konstigt. Och segt var det, och man fattade inget. Ingen guide eller någonting. På Runescape får man först en grundlig och lång genomgång om hur man spelar spelet, sen är det lätt att fråga andra också. Om man bara läser de där korta texterna på tutorialen på Runescape så har man en väldigt bra start.

Samma här man fattade inte ett skit....
12 Jul 2008
Nivå 0 · Nykomling

runescape!!!!! ;)

Nivå 6 · Fuskare

Runescape Klart.

Tibia är bara skit om man tittar på Runescape.

Har ni kollat Tibias Grafik? Så sämst. Runescape är inte så bra heller. Men mycket bättre en Tibia

Nivå 0 · Nykomling

Runescape så klart...Runescape är mycket roligare och enklare.

14 Jul 2008
Nivå 5 · Fuskare

THIS IS SPA....RUNESCAPE"!!!!!!!

RuneScape helt klart. RS HD FTW!

Nivå 1 · Novis

Jag vet att man inte ska gnälla över grafik men har ni sett Tibias?! Ser ut som habbohotel i fantasy form...Jaja, Runescape äger helt klart :D <.<

Nivå 3 · Lärling

Tibia solklart. Man kan iallafall få skills på det. Synd bara att hotkeys kom !!!!

Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget

Tibia solklart. Man kan iallafall få skills på det. Synd bara att hotkeys kom !!!!

Vadå man kan i alla fall få skills på det???? Det kan man ju på Runescape också!!!!!!

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in