💬
Logga in
Fuska.se

Letar Efter Spel!

12 svar · startad

Tjena

Jag undrar fall någon vet om något spel till pc som man kan skapa ett band typ och skapa en karriär med bandet lr något liknande eller så skulle ja vilja ha ett spel där man äger t.ex ett skivbolag och spelar in åt andra band m.m´

sen skulle jag vilja ha tips för några bra lan spel för jag och några till söker nya lan spel vi har kört t.ex avp2, age of empires, age of mythology, gta san andreas, giants, unreal tournament.

Är mkt tacksam för tips ;)

Senast ändrad:

Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget

Tjena

sen skulle jag vilja ha tips för några bra lan spel för jag och några till söker nya lan spel vi har kört t.ex avp2, age of empires, age of mythology, gta san andreas, giants, unreal tournament.

warcraft 3 och sins of a solar empire.

↗ till inlägget
↗ till inlägget

Tjena

warcraft 3 och sins of a solar empire.

ok glömmde nämna det men vi har kört wc3 men kan pröva de andra spelet du nämnde tack :)

Nivå 6 · Fuskare

Rise and Fall: Civilizations at war, slaget om midgård 1 och 2,alla mmo's, Stronghold (alla versioner igentligen)

Nivå 11 · Veteranfuskare

Köp Team Fortress 2 som LAN-spel. Världens bästa FPS imo.

Nivå 4 · Lärling

Warhammer 40k e ganska bra

Nivå 8 · Veteranfuskare

Rock Manager måste väl vara ungefär vad du letar efter?

Sen så antar jag att ni redan har kört WCIII, annars är ju det i princip oslagbart! Sen så Flatout 2, det finns INGET roligare lanspel imo. Det är sjukt kul! Senast vi lanade satt vi hela natten och spelade det, det rekommenderas varmt!

WoW, AoC, Counter-STrike.

Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Rock Manager måste väl vara ungefär vad du letar efter?

Sen så antar jag att ni redan har kört WCIII, annars är ju det i princip oslagbart! Sen så Flatout 2, det finns INGET roligare lanspel imo. Det är sjukt kul! Senast vi lanade satt vi hela natten och spelade det, det rekommenderas varmt!

Gratis nedladdning eller måste man köpa? Letar också efter LAN spel, skicka gärna ett PM ;)
14 Jul 2008

98 kronor för Flatout 2 som billagast

http://www.pricerunner.se/pl/129-588321/Sp...latOut-2-priser

Senast ändrad:

Nivå 7 · Fuskare

Cs och WcIII är väll dom mest spelade och dom roligast(som jag har spelat)

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in