💬
Logga in
Fuska.se

Nya Runescape Hd! :d

88 svar · startad

↗ till inlägget
↗ till inlägget

Jag har fixat nya Java och efter jag har loggat in så kommer det upp någon skum hs_err_pid1156.log

Alltså webbläsaren stängs av och den där filne kommer på skrivbordet. Vilket är väldigt skumt. Står massa skumma saker där. Någon som kan hjälpa mig eller har samma fel?

Din dator klarar väl inte av den nya grafiken?

Du måste ha 256 RAM + 1,5Ghz CPU. Och ett bra grafik kort, typ Nvidia GeForce blabla.

Men du, jag tror inte mitt grafikkort klarar det. Kan du säga om det är det som är fel? På datorn sitter det ett märke som det står: Nvidia G-force FX på. Sen står det under prestandan: FX5700 256MB. Räcker det?

Mitt är inte bättre så, eller så har jag 512MB men Nvidia G-force FX är bra

gud vad min spelare på RS är ful i HD... :(

så kungligt med HD , på tiden att de updaterar grafiken.

men kan de inte släppa Fullscreen för f2ps???? det skulle ju vara hur grymt som helst!

↗ till inlägget

men kan de inte släppa Fullscreen för f2ps???? det skulle ju vara hur grymt som helst!

Då får dom inte med reklamen som vi Member slipper

Nepp det är sant :/

17 Jul 2008

Ett stort LOL på mig! JAg behövde nog bara uppdatera JAva versionen för att få det att funka... =)

Moderator
↗ till inlägget

Ett stort LOL på mig! JAg behövde nog bara uppdatera JAva versionen för att få det att funka... =)

Ja, vissa behöver det efter som att det är ny grafik os.v., då kanske det behövs en nyare version av Java.

Jag var också tvungen att uppdatera före.

18 Jul 2008
↗ till inlägget

Advert på toppen av f2p clienten måste synas annars skulle inte f2p finnas och då skulle det bara vara member :D

Bevis att free palyers får full-screen om ett tag...

Please be aware that the fullscreen mode of RuneScape HD is NOT currently available to free players - it continues to be a members-only benefit. We are looking at the possibility of a fullscreen mode for free players, with adverts displaying in the fullscreen window; for now, however, RuneScape HD's range of graphical improvements are ready to be explored by everyone.

↗ till inlägget

Bevis att free palyers får full-screen om ett tag...

Please be aware that the fullscreen mode of RuneScape HD is NOT currently available to free players - it continues to be a members-only benefit. We are looking at the possibility of a fullscreen mode for free players, with adverts displaying in the fullscreen window; for now, however, RuneScape HD's range of graphical improvements are ready to be explored by everyone.

Det står att de letar efter möjligheter att ge det till f2p.

Men det jagex inte förstår är att reklamen fortfarande går i bakgrunden, bara att man kör fullscreen genom webbläsare Och på webbsidan där reklamen finns. Och det faktum att dom redan tjänar miljoner på Membership, så vad är ideén med reklam för f2p?

↗ till inlägget

Men det jagex inte förstår är att reklamen fortfarande går i bakgrunden, bara att man kör fullscreen genom webbläsare Och på webbsidan där reklamen finns. Och det faktum att dom redan tjänar miljoner på Membership, så vad är ideén med reklam för f2p?

För att få ännu mer pengar kanske?
19 Jul 2008
Trådstartare #33
↗ till inlägget
↗ till inlägget

För att få ännu mer pengar kanske?

LOl, :P rätt. =)

Men, du kevve bli member?

20 Jul 2008

nya grafiken pajar min dartor, ändå fast ja gahr det som behövs, vf? :S

EDIT: kan iten f2p ha som member...chattrutan genomskinlig och skillen och de längst ner?....

Senast ändrad:

Fungerar perfekt för mig, men hatar dom nya full hjälmarna

↗ till inlägget

nya grafiken pajar min dartor, ändå fast ja gahr det som behövs, vf? :S

EDIT: kan iten f2p ha som member...chattrutan genomskinlig och skillen och de längst ner?....

Kan du alltså spela hd?

Jag har senaste Java verisonen. Tillräkligt bra grafikkort för att spela Runescape HD. Men får upp någon .log skit.

Där det står massa info om mina filer i datorn och java. Vet inte vad det är. Någon som får samma sak?.

Bättre förklarning: Jag startar RS och klicka på HD. När jag loggat in så stängs allt bara ner (webbläsare alltså) efter det så kommer det en .log fil på skrivbordet. (Har skrivit i ett tidigare inlägg) och där står det massa om mina datafiler i system osv. Mycket om Java och annat där med. Någon som har samma fel?

Nepp mitt fungerar utan problem :)

21 Jul 2008
↗ till inlägget

Jag har senaste Java verisonen. Tillräkligt bra grafikkort för att spela Runescape HD. Men får upp någon .log skit.

Där det står massa info om mina filer i datorn och java. Vet inte vad det är. Någon som får samma sak?.

Bättre förklarning: Jag startar RS och klicka på HD. När jag loggat in så stängs allt bara ner (webbläsare alltså) efter det så kommer det en .log fil på skrivbordet. (Har skrivit i ett tidigare inlägg) och där står det massa om mina datafiler i system osv. Mycket om Java och annat där med. Någon som har samma fel?

Fick också en sån fil, men det stängdes inte ner. Men surfa in på typ om du har acer: http://acer.com tryck på något som verkar vara länkande till 'drivrtuiner', tryck på 'video - drivrutiener' eller liknande och ladda ner något som ser bra ut. Det kan funka...

Hd funkar för mig..MEn när jag kört klaart och loggar ut ifrån rs så blri hela min dataskärm i olika färger, sträck med olika färger, man sen INGET.

sedan när ja gstartar om darton så är det OK, man ser bara lite "spillor" här å där :S

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in