💬
Logga in
Fuska.se

Bästa Pvpern På Eran Server?

22 svar · startad

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #1

Hej, som rubriken lyder så vill jag gärna veta vem som är den bästa PvParen på era servers. Linka gärna videos också.

Jag spelar på Stormscale EU, servern med högst rankade arenateams (i snitt), så det finns många som är jävligt bra, men jag diggar Noone.

Noone 3 (PvP-Movie)

Se och njut. Har aldrig sett en bättre mage.

Nivå 10 · Veteranfuskare

http://video.google.com/videosearch?q=summ...mp;sitesearch=#

Summy & Qummy VAR dom grymmaste när jag spelade på chromaggus, nu på moonglade är det väl primalhunter + xaver, vet inte riktigt t_t

17 Jul 2008
Nivå 10 · Veteranfuskare

Daerasx, OOIE, Burken och ett par random noobs.

http://video.google.com/videoplay?docid=28...PLZPyjgL81uSOCw

Nivå 11 · Veteranfuskare

Min förra server:

Mage: Vook

Rogue: Shadowfront

Hunter: Duckeh

Priest: Kyuusai

Warrior: Sorasn

Warlock: Hab

Druid: Snubben som lirar med Hab.

Paladin: Kekeh

Shaman: Patric

Senast ändrad:

Nivå 2 · Novis

På Chromaggus var det nog Summy och Qummy som Hivee sa, men Lolnoob är också jävligt grym.

Nu på Frostwhisper är det Oswold, finns ingen annan (:

Senast ändrad:

Nivå 15 · Mästerfuskare Moderator Moderator

Alliance på Frostmane: En warrior jag inte minns namnet på. Han har 4 brutal gear bland annat Shoulders. Han har dessutom Brutal vapen. Hans team har runt 2400 rating+.

18 Jul 2008
Nivå 6 · Fuskare

Skullcrusher

Det är väl Granikus (Warrior), Nihilsinedio (Priest), Talism (Rogue), Undedism (Druid).

Nivå 5 · Fuskare

Glöm inte Rågge och Thenoone på Skullcrusher ^^. Jag spelar också på Stormscale, men migrade dit ganska nyligen från Skullcrusher. Så jag har faktiskt ingen koll på vilka bra PvP'ers som finns :)

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

Glöm inte Rågge och Thenoone på Skullcrusher ^^. Jag spelar också på Stormscale, men migrade dit ganska nyligen från Skullcrusher. Så jag har faktiskt ingen koll på vilka bra PvP'ers som finns :)

Just de, rågge också :P han är nog bättre än Talism (Talism har båda Illidan svärden, enda på servern tror jag)

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

Daerasx, OOIE, Burken och ett par random noobs.

http://video.google.com/videoplay?docid=28...PLZPyjgL81uSOCw

Thats the skill, schiesse! Bästa filmen med bästa musiken ...NÅGONSIN
Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #11
↗ till inlägget

Gl hf med arena. Stormscale är bra om du vill spela mot europas mest skillade Arenateams. Rankade högst i Europa.

Är du horde?

19 Jul 2008
Nivå 11 · Veteranfuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Gl hf med arena. Stormscale är bra om du vill spela mot europas mest skillade Arenateams. Rankade högst i Europa.

Är du horde?

Jag spelar på motsatsen. I min BattleGroup så är folk med 1550 rating rankade.

Senast ändrad:

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #13
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Är du horde?

Jag spelar på motsatsen. I min BattleGroup så är folk med 1550 rating rankade.

Zomg. Spelar på Cyclone (EU;s svåraste battlegroup), dock så dominerar Stormscale topplistorna där.

Cyclone's Arena ladder

20 Jul 2008
Nivå 16 · Legendfuskare

Vet inte om han är bäst men har är mest känd på min server och jag tror han precis bytt server :P också är han svensk, Dotcom heter han och spelar på Bladefist (min server), Undead Mage (precis som jag :P

21 Jul 2008
Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

Vet inte om han är bäst men har är mest känd på min server och jag tror han precis bytt server :P också är han svensk, Dotcom heter han och spelar på Bladefist (min server), Undead Mage (precis som jag :P

dåligt namn på en mage... borde varit warlock..

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Är du horde?

Jo, jag är horde :) Heter du Pineapple ingame?
22 Jul 2008
Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #17

Nej, Aconic, fast nu spelar jag på min rogue som heter Licali. Vad heter du?

Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

http://video.google.com/videosearch?q=summ...mp;sitesearch=#

Summy & Qummy VAR dom grymmaste när jag spelade på chromaggus, nu på moonglade är det väl primalhunter + xaver, vet inte riktigt t_t

haha, känner summy eller qummy irl, vet inte vilken av dem han var.

spelade på shattered hand i cyclone innan. Lorthar aka Hatebreedêr är ganska ökänd där. brukar spöa skiten ur de flesta. cableguy o shader migrade har jag för mig, de hade nice arenarating.

23 Jul 2008
Nivå 16 · Legendfuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

jo om man tänker på Dot men jag tror han syftar på "punkt" altså .com

Senast ändrad:

Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

jo om man tänker på Dot men jag tror han syftar på "punkt" altså .com

Det är just därför det ska vara en warlock, ett bättre exempel är dock Feardotcom, som vissa warlocks heter

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in