Jag skulle gjort om detta forum till "Skogshuggarna i norrs anti-trä avdelning" och göra 24/7 reklam för Manganation.se, samt släppa på reglerna.
Admin För En Dag?
↗ till inläggetJag har hört era tyckelser och jag sammanfattar allt som jag tycker lät riktigt bra
Sätta en åldersgräns på 13 år.
Ett skrivtest innan man registrerar sig.
Återuppliva Debatt - Forumet.
För att förhindra fusk på åldergränsen så måste man sätta dom 4 sista siffrorna efter sin ålder.
Inte så dålig idé det med 4 sista siffrorna, i tanke på att endast admin skulle kunna se dem. Fast om fuska på något sätt skulle bli hackat så skulle allas personummer läckas ut, vilket inte vore så kul :S
Ett bra säkerhetssystem vore pricken på iet..
Jag skulle banna alla som tror att 12åringar inte kan stava!
Då har du dagars med jobb framför dig.
↗ till inläggetJag skulle banna alla som vet att 12åringar inte kan stava!
Fixed.
↗ till inläggetVad skulle du göra om du fick vara Admin för en dag?
Själv skulle jag sätta en åldersgräns..
Precis, ibland kan det gå lite för långt i de djupa konversationerna som påträffas ibland
Men vilken ålder?
Men det är ju sant i praktiken.
Bannar alla förutom mig :lol:
och vad är det för kul med att vara i forumet då?
Härlig idé med skrivtest B)
Skulle tagit bort mina varningar. :o
Jag skulle ta bort alla mobbare.
↗ till inläggetDet heter "12-åringar". Det är ett faktum att 12-åringar inte kan stava korrekt.Jag skulle banna alla som tror att 12åringar inte kan stava!
↗ till inläggetdu går inte bara över linjen nu du hoppar, långt, långt över den, who gives a flying shit?↗ till inläggetDet heter "12-åringar". Det är ett faktum att 12-åringar inte kan stava korrekt.Jag skulle banna alla som tror att 12åringar inte kan stava!
↗ till inläggetKickat alla F/P12or och lägre och satt upp en 13-års åldergräns (Sorry alla 12åringar, men när jag var 9 kunde jag stava bättre än er -_- Vad har hänt?)
Införa Rep-system, så slipper man spammet och får rank för posts som faktiskt gjorde någon nytta.
Skapa ett nytt Debatt-forum :)
Sist men inte minst, en massa nya moderater. Inget fel på dem gamla, men det är för lite. Vissa forum läses inte av dem på flera dagar, så då kan h*lvetet bryta loss där.
:P
Ok, lol? Skriv något annat en -----> :P <-------Om det är din kommentar så tror jag att du inte orkar att skriva riktiga kommentarer istället för ---> :P
Hoppsan Glömde det andra m:et
↗ till inläggetVarför vill du ha mera moderater?Sist men inte minst, en massa nya moderater. Inget fel på dem gamla, men det är för lite. Vissa forum läses inte av dem på flera dagar, så då kan h*lvetet bryta loss där.
OT: Jag skulle byta tema, banna idioter, unbanna vissa o.s.v
bannat alla i runesape forumet:)