Alla raser med Paladins borde kunna vara Death Knights, imo.
Death Knight
↗ till inläggetDeath Knight verkar ju inte vara så överskattat när man ser på gameplay verkar vara tvärt om, dom kommer isf ha stor fördel mot ranged / casters eftersom dom har Deaths Grip och kan dra till sig magen när han har blinkat osv, Massa olika lifesteal och bland annat Oblitierate vilket är den bästa burst spellen vad jag vet
Hur kan gameplay avgöra om en klass är överskattad eller inte? ._.
↗ till inläggetPlus undead då de är döda humans.Alla raser med Paladins borde kunna vara Death Knights, imo.
↗ till inlägget↗ till inläggetPlus undead då de är döda humans.Alla raser med Paladins borde kunna vara Death Knights, imo.
Jag tror faktiskt inte dem blir op och om dem blir op så öär blizzard ändå nerfa sönder dem tillslut.
Ursäkta mig, Men jag har en fråga..
Death Knight...DK kommer de va en class alltså kan man bli death knight som level 1 alltså man gör den som en mage osv....om inte hur får man en Dk ^^?
Man måste ha en lvl 55 char. Sedan kan man göra en. Max 1 på varje server. Och dom startar i lvl 55.
Undead skulle jag tro.
Men har en 50 rogue och en 70 mage som ska bli 80 först, vet dock inte vilken som lär bli min mainchar.
ska först vänta ett tag innan jag gör nån till en death knight, det kan ju vara så att det suger att vara DK, man tänk om DK tänker bara på sig själva så att de kan attackera varandra hela tiden och man kommer nog inte kunna raida lich king om det nu kommer gå. Men man ska väll kunna börja som necromanser i lvl 1 som vilken annan karaktär. Fast jag undra om man (när man skapar en ny karaktär i lich king gruppen) kommer kunna välja att vara en lich också.
↗ till inläggetska först vänta ett tag innan jag gör nån till en death knight, det kan ju vara så att det suger att vara DK, man tänk om DK tänker bara på sig själva så att de kan attackera varandra hela tiden och man kommer nog inte kunna raida lich king om det nu kommer gå. Men man ska väll kunna börja som necromanser i lvl 1 som vilken annan karaktär. Fast jag undra om man (när man skapar en ny karaktär i lich king gruppen) kommer kunna välja att vara en lich också.
Någon som förstog det där?
↗ till inläggetInte jag.↗ till inläggetska först vänta ett tag innan jag gör nån till en death knight, det kan ju vara så att det suger att vara DK, man tänk om DK tänker bara på sig själva så att de kan attackera varandra hela tiden och man kommer nog inte kunna raida lich king om det nu kommer gå. Men man ska väll kunna börja som necromanser i lvl 1 som vilken annan karaktär. Fast jag undra om man (när man skapar en ny karaktär i lich king gruppen) kommer kunna välja att vara en lich också.
↗ till inläggetInte jag.↗ till inläggetska först vänta ett tag innan jag gör nån till en death knight, det kan ju vara så att det suger att vara DK, man tänk om DK tänker bara på sig själva så att de kan attackera varandra hela tiden och man kommer nog inte kunna raida lich king om det nu kommer gå. Men man ska väll kunna börja som necromanser i lvl 1 som vilken annan karaktär. Fast jag undra om man (när man skapar en ny karaktär i lich king gruppen) kommer kunna välja att vara en lich också.
vilken del e den svåra?
Själv avstår jag från och göra Death knight på ett tag, eftersom varje raidingguild kommer max ta in fem death knights, så jag satsar på min paladin och tänker komma långt med den i PvE i Lich King. Hitta en suverän raiding guild nu som planerar och fortsätta i 80.
↗ till inlägget↗ till inläggetska först vänta ett tag innan jag gör nån till en death knight, det kan ju vara så att det suger att vara DK, man tänk om DK tänker bara på sig själva så att de kan attackera varandra hela tiden och man kommer nog inte kunna raida lich king om det nu kommer gå. Men man ska väll kunna börja som necromanser i lvl 1 som vilken annan karaktär. Fast jag undra om man (när man skapar en ny karaktär i lich king gruppen) kommer kunna välja att vara en lich också.
Inte jag.
vilken del e den svåra?
Kanske det faktum att du:
1. Inte verkar ha någon uppfattning om vad punkter och komma tecken är, eller var du ska använda det
2. Stavar sämre än min 12 åriga lillasyster, och du är "15" år, ya sure..
3. Skriver otydligt
Sen angående vad som var svårt: hela texten
↗ till inlägget↗ till inläggetska först vänta ett tag innan jag gör nån till en death knight, det kan ju vara så att det suger att vara DK, man tänk om DK tänker bara på sig själva så att de kan attackera varandra hela tiden och man kommer nog inte kunna raida lich king om det nu kommer gå. Men man ska väll kunna börja som necromanser i lvl 1 som vilken annan karaktär. Fast jag undra om man (när man skapar en ny karaktär i lich king gruppen) kommer kunna välja att vara en lich också.
Inte jag.
vilken del e den svåra?
1. Inte verkar ha någon uppfattning om vad punkter och komma tecken är, eller var du ska använda det
3. Skriver otydligt
Jag e dyslecktiker vilcket kan räknas som ett handicap, tjäns det bättre nu?
Jag ska vänta med att bli DK (death knight) för att kunna se alla nackdelar.
Lich king kommer ha en egen grupp där man kan börja som necromanser (om jag förstog det rätt) och jag undrar om man kan börja som en lich också.
Om det e nått svårt med det här så får du väll ta och googla eller annvända wikipedia.
Inte jag.
vilken del e den svåra?
3. Skriver otydligt
hahhaha
Word!
Vad snackar stackaren om? Necromancer lv 1 wtf? och vadå vara en lich, han är ju totalt ute och cyklar, den enda nya classen är DK och man kommer inte kunna vara en lich eller necromancer och wtf lich king gruppen?
Inte jag.
vilken del e den svåra?
3. Skriver otydligt
Jag e dyslecktiker vilcket kan räknas som ett handicap, tjäns det bättre nu?
Lich king kommer ha en egen grupp där man kan börja som necromanser (om jag förstog det rätt) och jag undrar om man kan börja som en lich också.
Om det e nått svårt med det här så får du väll ta och googla eller annvända wikipedia.
troligt att du är dyslektiker.
↗ till inläggetJag e dyslecktiker vilcket kan räknas som ett handicap, tjäns det bättre nu?
nej, du kan inte bli Necromancer, bara Death Knight.
↗ till inläggetJag e dyslecktiker vilcket kan räknas som ett handicap, tjäns det bättre nu?
Hmm, tror nog det är du som får ta och studera wikipedia / googla lite mer, med tanke på att DK är den enda nya classen som kommer i Wotlk.
Jag har spelat BETAN nu och har fått lite info ang. DK.
Du börjar i Ebon Hold som är platsen där alla DK's börjar. Du får din första quest av Arthas fast han heter Lich king då.
Du börjar en liten quest chain genom att snacka med bossar från Naxx. Du får en mount som heter Deathcharger. Alla raser kan vara DK. Dom 3 specarna är Blood, Frost och Unholy. Enligt mig så är Unholy mera PVP dps. Frost är tanking och Blood är DPS troligen PvE. Istället för mana/rage/energy har DK's Runic power tror ja det hette. Det fungerar som rage. Dom har också 2 st blood runor, unholy runor och frost runor. Som fungerar som mana då. Jag skulle säga att DK's är som att slänga ihop en blandning av mage, warlock och warrior. Vad jag vet ang "Knights of the Ebon hold" som är reputationen som du börjar med, så är dessa dom DK's som vänt sig mot Arthas och börjat starta ett nytt samhälle med deras ledare, Highlord Morgaine.. En av dom 4 horse men i Naxxramas. I din questline så kommer du vända dig emot Lich king. Har inte mkt info om det dessvärre. Spelar bara på betan just nu.
Har läst att man inte måste ha 2 av varje rune utan att man kan ha max 6 stk valfria runor men dom kanske har ändrat det