💬
Logga in
Fuska.se

Är Era Föräldrar Separerade Eller Bor De Tillsammans?

75 svar · startad

Mina föräldrar bor tillsammans.

Senast ändrad:

22 Jul 2008
Knark

I 7 år..

24 Jul 2008

mina är skilda sen 10 år :( men är fortfarande lika glad träffar dem varranan vecka ;) :lol: :P

Mina bor inte ihopp.. Och det är jag glad för!

4 Aug 2008

mina föräldrar skilde sig när jag var typ 1 år. men jag är lyckligt lottad eftersom dom är väldigt goda vänner och jag är hos den ena ibland och den andra då och då:) B) :gitarr:

5 Aug 2008

STILL GOING STRONG.

är det så att de föräldrar som separerat är födda kring 1965-1970?

15 Aug 2008

Mina föräldrar bor tillsammans.^^

Fast ibland kan de hålla på att gräla och sånt.

9 Sep 2008

min riktiga mamma droga och brydde sig inte om mig när jag var 5 år och nu så har jag en mamma men inte riktiga, min mamma droga ju och så här....

↗ till inlägget

min riktiga mamma droga och brydde sig inte om mig när jag var 5 år och nu så har jag en mamma men inte riktiga, min mamma droga ju och så här....

drogade din mamma dig?:S
24 Sep 2008
↗ till inlägget
↗ till inlägget

drogade din mamma dig?:S

Han menade nog att hans mamma hade ett drogmissbruk.

Senast ändrad:

mina föräldrar gjorde slut och flytta ifrån varan när jag var 5 och nu träffar jag bara pappa på fredag och lördag :( :(

↗ till inlägget
↗ till inlägget

det är typ 3-4 personer som inte har separerade/skilda föräldrar.

Så illa är det faktiskt inte, för min del iallafall :)

Har som folk säkert listat ut med meningen före separerade. Dom skillde sig typ när jag var 5.

Jag menade ju sånna som har skrivit i det här ämnet.
25 Sep 2008
↗ till inlägget
↗ till inlägget

det är typ 3-4 personer som inte har separerade/skilda föräldrar.

Så illa är det faktiskt inte, för min del iallafall :)

Har som folk säkert listat ut med meningen före separerade. Dom skillde sig typ när jag var 5.

Jag menade ju sånna som har skrivit i det här ämnet.

Vad exakt menar du?
26 Sep 2008

Min morsa och farsa separerade innan jag var född. När morsan berätta att hon var gravid stack han och hörde inte av sig mer. Nu 13 år senare skriver skiten ett brev och säger att han vill träffas. Träffa honom ett par gånger sen tröttna jag. Mycket skönare att bo ensam med morsan. Har svårt att föreställa mig att bo med 2 föräldrar, då jag har bott ensam med morsan hela livet.

Jag bor i kalmar, min pappa bor i sthlm. Träffar honom typ 1 gång på 2 år. Usch.

1 Oct 2008

Mina Föräldrar bor tillsammans :)

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in