💬
Logga in
Fuska.se

Nya Runescape Hd! :d

88 svar · startad

Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget

JaGeX är äkta idioter.

När jag först blev member och läste igenom 'Members Benefits' så konstaterade dom att det INTE skulle komma några mer uppdateringar för F2P. Sedan dess har dom fått Duel arena, clan wars, achievement diary, RuneScape HD (SOM MEMBERS HAR BETALAT FÖR), Fist of Guthix och mycket mer.

Vi members betalar varje månad, och dessa pengar ska gå till att utveckla spelet, för oss members.

Fyfan för Jagex ibland.

Om du tycker det är så dåligt sluta vara member då,ingen tvingar dig!(antagligen)

5 Aug 2008
Nivå 1 · Novis

Very awsome :D

Nivå 6 · Fuskare

Du har bara drömt jag har sett tydligt som jagex säger WILDY IS NOT COMEING BACK! stog det på en uppdatering förr :P :(

Nivå 6 · Fuskare

Nu finns även fullscreen för f2p. Dock med reklamremsan längst upp. Vilket gör det till widescreen... :P

Nivå 6 · Fuskare

Om HD inte funkar, prova med FF. Funkade för mej. När jag provade att spela med HD i IE så stängs rutan ner. Fast med FF funkar det perfekt. ;)

6 Aug 2008
Nivå 6 · Fuskare

Någon mer än jag som hade snö på Rs idag runt 22 tiden? Spelade på HD

post-68240-1218058830_thumb.jpg

Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget

wtf?!???!??!?!?!har aldri sett snö i rs förrut O.o
Nivå 9 · Veteranfuskare

Jag tror din dator fuckade lite, lux :P

7 Aug 2008
Nivå 6 · Fuskare

Samma här...

Man kan inte ha full screen dom har bara gjort större om man trycker på go fullscreen kommer det stå att det bara e members....

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

Jag har fixat nya Java och efter jag har loggat in så kommer det upp någon skum hs_err_pid1156.log

Alltså webbläsaren stängs av och den där filne kommer på skrivbordet. Vilket är väldigt skumt. Står massa skumma saker där. Någon som kan hjälpa mig eller har samma fel?

Jag har gjorrt en sak med mitt java, jag skrev in en kod i java konsolen som gjorde att java fick mer utrymma och nu laggar rs exakt ingenting.
Nivå 9 · Veteranfuskare

Gief a guide :o

8 Aug 2008
Nivå 2 · Novis

Använd firefox om du inte gör det, jag använde internet explorer och det krashade hela tiden och visade denna error rapport, sedan bytte jag till firefox 3 och då slutade det.

↗ till inlägget

Bug antagligen, eller så har du ändrat grafikinställningarna?

Fast jag tror jag håller mig till bug för du är ju utanför fally

Nivå 9 · Veteranfuskare

Visst grafiken är lite finare med kantutjämning och så men RS har fortfarande ful grafik enligt mig.

Nivå 6 · Fuskare

Nej du det är jätte fin grafik jämfört mot förr :)

9 Aug 2008
Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

Använd firefox om du inte gör det, jag använde internet explorer och det krashade hela tiden och visade denna error rapport, sedan bytte jag till firefox 3 och då slutade det.

↗ till inlägget

Bugg och bugg. En välgjord bugg såfall... :P Det var ju inte dåligt direkt, asfränt! Kanske var ett test inför winterevent?
Nivå 9 · Veteranfuskare

Skulle inte tro det faktiskt, tror någon mer hade märkt det isf ;)

11 Aug 2008
↗ till inlägget

JaGeX är äkta idioter.

När jag först blev member och läste igenom 'Members Benefits' så konstaterade dom att det INTE skulle komma några mer uppdateringar för F2P. Sedan dess har dom fått Duel arena, clan wars, achievement diary, RuneScape HD (SOM MEMBERS HAR BETALAT FÖR), Fist of Guthix och mycket mer.

Vi members betalar varje månad, och dessa pengar ska gå till att utveckla spelet, för oss members.

Fyfan för Jagex ibland.

Håller med helt, vi ska inte betala pengar för att de ska göra spelet bättre till sådana som inte betalar. De har ingen rätt att leecha våra pengar även om vi fortfarande får lite fördelar.
Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Bugg och bugg. En välgjord bugg såfall... :P Det var ju inte dåligt direkt, asfränt! Kanske var ett test inför winterevent?

Finns ställen i för p2p som det snöar på.
Nivå 16 · Legendfuskare

Nu fick runescape lite bättre grafik men det är ju fortfarande kasst...

Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget
↗ till inlägget

JaGeX är äkta idioter.

Fyfan för Jagex ibland.

Håller med helt, vi ska inte betala pengar för att de ska göra spelet bättre till sådana som inte betalar. De har ingen rätt att leecha våra pengar även om vi fortfarande får lite fördelar.

Jag håller också med till 100%!

Vi ska ju ffs inte behöva betala och så vår latmaskarna som inte betalar uppdateringar som vi har betalat för :o

Fast dom kunde ju förminska f2p världen lite >=] Nej men dom ska ju inte ta del av pengarna som vi betalar! Buu för f2p :P

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in