COD 4 för jag har klarat spelet. :D ;)
!!!COD 5 är med i omröstningen!!!
COD 4 för jag har klarat spelet. :D ;)
!!!COD 5 är med i omröstningen!!!
edit - såg inte omröstningen.
och du, ta "ingen" också.
Menar du vilket som är bäst eller? Du skrev bara COD 1 COD 2.... Och sen COD 4 för jag har klarat spelet. WTF?! Men du vilket som är ens favorit eller?
I så fall Call of Duty 2!
Call of Duty > Call of Duty 4: Modern Warfare > Call of Duty 2 > Call of Duty 3
↗ till inläggetLuftkonditionering said itCall of Duty > Call of Duty 4: Modern Warfare > Call of Duty 2 > Call of Duty 3
↗ till inlägget↗ till inläggetLuftkonditionering said itCall of Duty > Call of Duty 4: Modern Warfare > Call of Duty 2 > Call of Duty 3
Oh, yes
CoD2.
Call of Duty 2.
Har bara lirat 4:an.
COD 4
har bara kört 3:an
COD 3 till xbox 360 och COD 4 till PS3 ;)
Hmm, grejen med ettan va ju att det var den första i serien, ett grymt FPS spel och realistisk och historisk WWII bakrund.
Cod 2 va ju egentligen precis samma sak, bara snyggare grafik, längre singleplayerdel (rätta mig om jag har fel) och lite nya vapen t.ex. som shotgun.
Men Cod 4 blir min favorit iaf för att jag tycker allmänt att Modern Warfare är roligare än WWII.
Nya Cod 5 ska bli intressant hur det blir eftersom de hoppar tillbaka till WWII i get spelet.
Y
PS: Sägs att sexan ska vara modern igen ;)
Call of Duty 4.
↗ till inläggetPS: Sägs att sexan ska vara modern igen ;)
Ja, Sexan ska heta. Call Of Duty Modern Warfare 2 ( Finns en teaser på deras sida )
OT: Jag tycker CoD/UO för dom var så HIMLA roliga att spela och är fortfarande roliga... I går spelade jag CODUO från 6 till 1 på natten. ( från 6 på kvällen ) så himla roligt.
Men OM man ska välja med ny grafik och gameplay känsla och så så kommer det vara Call Of Duty Modern Warfare 2 aka CoD6
Cod4
Det här var ju inte världens värsta bump, men bumpa
ända inte gamla trådar! CoD 2 är bäst, förresten.
Har kört 3:an och 4:an, 5:an var lungt den bästa.
Men jag gillar World At War mest.
Har spelat alla och gillar fyran bäst.
CoD 4 ofc.... xD, Det är iaf det jag tycker.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in